Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Friday's i Malmö
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rotor
tranceaddict in training

Registered: Feb 2003

Kul att ni gillade det. Vi är ganska nöjda själva. Alla var verkligen på topp. Kanske var det all champagne?

Vi kan inte göra så mycket åt ljudet. Grannarna delar inte vår entusiasm för vissa frekvenser. :P

Sen är tanken att det ska vara som det var nu. Inte Über högt, bara tillräckligt. Man ska kunna snacka mingla och mysa i kuddarna utan att behöva skrika sig hes. Nått som vi saknat på andra ställen.

Repriser? Oja! Ni kan börja med att boka in den 23:e och den 30:e

Boom!
Andreas

Old Post Jan-07-2004 09:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Rotor Click here to Send Rotor a Private Message Add Rotor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stumpan83
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003
Hello! Mys pys!

Vilken snurrigt roligt kväll jag hade. Lika förvirrad som vanligt va jag ju då *hehe* men det e bara sån jag e.
Helt klart en lyckad kväll, myspys bland kuddarna & massa stampande på golvet.

Yr som jag e så tog jag på mig att hjälpa till att städa oxå men det va ganska lungt ändå. Kul att få hjälpa till

Nu längtar man till nästa fest. Finns det några planer på vem som ska va dj då?

Kramiz

Old Post Jan-07-2004 11:28  Sweden
Click Here to See the Profile for stumpan83 Click here to Send stumpan83 a Private Message Add stumpan83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002

kan bara instämma till tidigare poster - hade skitkul

så vi kan alltså boka in 23e och 30 januari? niiiiiiice
tyckte volymen var bra, jag tycker också man ska kunna prata, men basdunket behöver inte vara obefintligt för det - särskilt på lilla golvet verkade det som man hade glömt den helt... släpa dit en bas nästa gång så blir det perfekt! skitbra lokal ju!

hoppas det blir samma djs...

var ju dock tvungen att sticka strax efter 2, skulle upp tidigt så man missade väl det bästa förstår jag

Old Post Jan-08-2004 09:31  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by eXton
kan bara instämma till tidigare poster - hade skitkul

så vi kan alltså boka in 23e och 30 januari? niiiiiiice
tyckte volymen var bra, jag tycker också man ska kunna prata, men basdunket behöver inte vara obefintligt för det - särskilt på lilla golvet verkade det som man hade glömt den helt... släpa dit en bas nästa gång så blir det perfekt! skitbra lokal ju!

hoppas det blir samma djs...

var ju dock tvungen att sticka strax efter 2, skulle upp tidigt så man missade väl det bästa förstår jag

Som jag förstått det är det lite ändringar i schemat och det är datumen 23:e och 24:e januari som man får holla koll på. Anreas [Rotor] vet naturligtvis mer om detta och kommer bekräfta de slutgiltiga datumen snart skulle man tro

Jag har även hört att ljudet i den lilla "skrubben" kommer att förbättras med samma ljudsystem som användes på det stora golvet i måndags så det ska nog bli bra Exton

http://www.di.fm

Old Post Jan-08-2004 09:43 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stumpan83
Junior tranceaddict

Monkey Dancer 2 FEST!

Snart e det fest igen *weweeiiiooo* Massa mingel & mys *hihi*

Old Post Jan-14-2004 17:43  Sweden
Click Here to See the Profile for stumpan83 Click here to Send stumpan83 a Private Message Add stumpan83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

jasså? när då? =) vill man ju inte missa...

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Jan-14-2004 21:13  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Som jag förstått det är det lite ändringar i schemat och det är datumen 23:e och 24:e januari som man får holla koll på.

Jahapp, får tydligen redan avbryta sviten med att ha kommit alla gånger Men det blir nog tillräckligt med folk även utan mig

Old Post Jan-14-2004 21:59 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Ny info som gäller nu boys and girls

Hemsida: Firday's

Det blir fest den 23:e och den 30:e.

Den 23:e:

Main Floor:
Mingel Master: Jesper
Tegma (Live)
Sekas (STP)

Lilla Golvet (Da Skrubb!)
Irish
Nyman
Andreas
Twisted B2B

Den 24:e
Main Floor:
Mingel Master: Andreas
Peter Dijital (Digital Structures)
Wiking (STP)

Lilla Golvet (All mighty Skrubb!)
Irish
Nyman
TwistedB2B

Från deras main page:

quote:
Klubben med hög mingelfaktor!

Vi hade nog inte vågat tro att premiären på Cillas skulle locka så vansinnigt mycket folk.
Trots mycket andra aktiviteter i stan fyllde vi tidigt. Folk myste bland kuddarna och drack champagne fram tills dess att musiken började komma igång på allvar. Sekas och Wiking fick igång folket rejält på stora golvet medans fullt battle pågick mellan dom tre jockarna på lilla golvet.
Vi har fått möjligheten att göra om denna magiska kväll 2 gånger innan det ska ske lite andra aktiviteter i lokalerna. Men med det inte sagt att Friday´s inte kommer att dyka upp där då och då. Självklart högg vi dessa datumen så länge och ska se till att dom blir minst lika bra som den första. Som sagt var det fullt tidigt förra gången så kom i tid, gärna innan 23. Missar man minglet i början har man missat halva upplevelsen.

Räkna med två fullspäckade kvällar på Cillas!!

http://www.di.fm

Old Post Jan-15-2004 15:50 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Ny info som gäller nu boys and girls

Hemsida: Firday's

Det blir fest den 23:e och den 30:e.

Den 23:e:

Main Floor:
Mingel Master: Jesper
Tegma (Live)
Sekas (STP)

Lilla Golvet (Da Skrubb!)
Irish
Nyman
Andreas
Twisted B2B

JAAAAAA!!! Tegma har gjort sååå bra musik så de lär ju va skitbra live speciellt X-calibur e svinigt bra.. jag lär ju dyka upp alltså

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Jan-15-2004 16:28  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stumpan83
Junior tranceaddict

Hello! *weeiiii*

Snart e det fest igen *hehe*

Old Post Jan-20-2004 15:47  Sweden
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

wow så man KAN alltså festa loss till trance i Malmö?

Old Post Jan-20-2004 16:00  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stumpan83
Junior tranceaddict

givetvis

klart du kan det det e fest både på fredag & lördag men den på lördag e hemligt lokaliserad

Old Post Jan-20-2004 17:25  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Friday's i Malmö
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp With This Techno Song! [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSilverblue - "Do You Know" (Syntone Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:35.

Forum Rules: