Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > vad har ni för högtalare?
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Nyx
jag har dessa..

..och ett par satelliter + center

jag ska köpa till en fet subba snart, trots att
baselementen i fronthögtalarna duger!

Har samma, gillar dom.. bra för det priset.

Old Post Jan-02-2004 15:46  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zliten
tranceaddict

Registered: Nov 2003
Smiley DJ

Nöjer mig med mina Sony högtalare 120+120 W & 210+210 w... Typ 10 år gamla men bra drag fortfarande

Har även ett suround packet..

Hare inga bilder nu men kan ju alltid lägga upp senare..

Old Post Jan-02-2004 18:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Zliten Click here to Send Zliten a Private Message Add Zliten to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Mer läsning för den intresserade: http://www.hifiklubben.se/show.php?...roduct=DALI5005

Old Post Jan-02-2004 18:47 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by St_Andrew

långt ifrån nått speciellt fast faktiskt riktigt okej ljud

Sitter med likadana

Old Post Jan-02-2004 18:57  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

2x

Billiga som stryk...klart prisvärda...

www.laszlo.se

Old Post Jan-03-2004 02:44 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Hello!

haha vilken rolig skryttråd (fast ändå relevant )

ja tror jag sitter på den fetaste anläggningen på hela TA en ministero från Power för 990 kr (höjer man för mycket under en bra trancelåt så knastrar det )

MEN nån gång när ja tjänat ihop mycke pengar ska ja köpa mig en stereo från HIFI-klubben som min kompis anna har. så deee så

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-03-2004 14:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

x 2

EVENT TR8 biamplified direct field monitors

mer info
högtalare för att producera musik med, men de e sjyssta för att lyssna osso

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Jan-03-2004 16:39  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnD
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Altec Lansing ASC295, mycket bra ljud. Inte så fint designade dock

Precis sånna har jag... till datorn.

Help me identify these tunes, please:
ID1 and ID2

Old Post Jan-03-2004 16:53  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002

Jag kör med ett par svenska hifi-högtalare: Audio Pro Black Diamond
Med fina högtalarkablar "Supra Ply" (faktiskt också svenskt företag).

För att komplettera med riktigt fet bas (är bara 6,5" element i Audio Pro-högtalarna) så byggde jag en gång i tiden en fin baslåda som klarar 1000W (500WRMS) med en 15" Cerwin-Vega bas i (Bild) ...iofs är steget till den bara på 300W men ändå

Jag trodde faktiskt det skulle vara fler som hade högtalare som gjorde det möjligt för den underbara musiken att verkligen komma till sin rätta!

Old Post Jan-03-2004 18:03  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Men åå nu bidde jag ju avundsjuk på alla er. Jag vill oxå ha trevliga högtalare.
I och för sig skulle jag aldrig kunna använda dom fult men ändå. Själv sitter man med nåra så kallade högtalare som egentligen inte änns är minna utan dom är Vizays. Ska kanske ta o köpa nåra egna snart men måste bara få tag på pengar först. Får väl råna en bank eller nått.. Kanske "låna" nåra från skolan

Old Post Jan-04-2004 00:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict

Registered: Aug 2003

känner mig utanför me 2st dubbel 12'or, samt 2st 6½'or och ett par diskanter, tror dom ligger på 1½ tums, självklart är det ett hemma bygge av mig o en vän som har jobbat på jbl pumpar fett min förra låda va jag tvungen att slänga för att lådan höll inte för elementen, hade för få skruvar och inget lim (ett stort misstag) men så fort ja har bilder på högtalarna så lovar ja att lägga upp dom

Old Post Jan-04-2004 20:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Jag har ett par Acustic Energy AE1 white edition.
De som vet vad det är för några högtalare brukar bli rätt impade, trots att de är 8" och inte så stora, dock med en effekt på 100w

http://hem.bredband.net/b149872/speaker/IMG_5598.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/speaker/IMG_5600.jpg
http://hem.bredband.net/b149872/speaker/IMG_5601.jpg

Stativen är också AE
Hade ett par Mission innan, de funkade också rätt bra

Jag kör mina högtalare på en Nad 5030i, en riktig gammal goding.
http://hem.bredband.net/b149872/speaker/IMG_7209.jpg

quote:

Med fina högtalarkablar "Supra Ply" (faktiskt också svenskt företag).

Jag har nått liknande fast ett "hemmabygge" gjort av personal på ABB-Kabel i Sthlm.
Det är 100% ren koppar och silver, GRYMT feta är de
Jag kan sälja, har ca 70m kvar på en trumma här, men det kostar... 200kr metern =)

Last edited by jofawe on Jan-04-2004 at 21:13

Old Post Jan-04-2004 20:50  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > vad har ni för högtalare?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Track 1 [2002] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPassive Resistance - Water Base [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:21.

Forum Rules: