Registered: Apr 2002
haha vilken rolig skryttråd (fast ändå relevant )
ja tror jag sitter på den fetaste anläggningen på hela TA en ministero från Power för 990 kr (höjer man för mycket under en bra trancelåt så knastrar det )
MEN nån gång när ja tjänat ihop mycke pengar ska ja köpa mig en stereo från HIFI-klubben som min kompis anna har. så deee så
Jan-03-2004 14:10
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
x 2
EVENT TR8 biamplified direct field monitors
mer info
högtalare för att producera musik med, men de e sjyssta för att lyssna osso
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Jan-03-2004 16:39
AnD
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Altec Lansing ASC295, mycket bra ljud. Inte så fint designade dock
Precis sånna har jag... till datorn.
Jan-03-2004 16:53
eXton
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2002
Jag kör med ett par svenska hifi-högtalare: Audio Pro Black Diamond
Med fina högtalarkablar "Supra Ply" (faktiskt också svenskt företag).
För att komplettera med riktigt fet bas (är bara 6,5" element i Audio Pro-högtalarna) så byggde jag en gång i tiden en fin baslåda som klarar 1000W (500WRMS) med en 15" Cerwin-Vega bas i (Bild) ...iofs är steget till den bara på 300W men ändå
Jag trodde faktiskt det skulle vara fler som hade högtalare som gjorde det möjligt för den underbara musiken att verkligen komma till sin rätta!
Jan-03-2004 18:03
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Men åå nu bidde jag ju avundsjuk på alla er. Jag vill oxå ha trevliga högtalare.
I och för sig skulle jag aldrig kunna använda dom fult men ändå. Själv sitter man med nåra så kallade högtalare som egentligen inte änns är minna utan dom är Vizays. Ska kanske ta o köpa nåra egna snart men måste bara få tag på pengar först. Får väl råna en bank eller nått.. Kanske "låna" nåra från skolan
Jan-04-2004 00:12
Mario_GX
tranceaddict
Registered: Aug 2003
känner mig utanför me 2st dubbel 12'or, samt 2st 6½'or och ett par diskanter, tror dom ligger på 1½ tums, självklart är det ett hemma bygge av mig o en vän som har jobbat på jbl pumpar fett min förra låda va jag tvungen att slänga för att lådan höll inte för elementen, hade för få skruvar och inget lim (ett stort misstag) men så fort ja har bilder på högtalarna så lovar ja att lägga upp dom
Jan-04-2004 20:37
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Jag har ett par Acustic Energy AE1 white edition.
De som vet vad det är för några högtalare brukar bli rätt impade, trots att de är 8" och inte så stora, dock med en effekt på 100w
Med fina högtalarkablar "Supra Ply" (faktiskt också svenskt företag).
Jag har nått liknande fast ett "hemmabygge" gjort av personal på ABB-Kabel i Sthlm.
Det är 100% ren koppar och silver, GRYMT feta är de
Jag kan sälja, har ca 70m kvar på en trumma här, men det kostar... 200kr metern =)