|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002
|
|
|
legale download tegen 1 euro komt eraan, ik denk deze maand in europa.
Dus, het komt wel in orde
Je kunt er niets tegen. Cheaters zijn overal. Illegaal kopiëren heeft altijd bestaan sinds den audio tape, dus je moet wel iets doen met als doel dat de mensen toch wel eventjes betalen, dus veel extra's op een album, enz... maar een album is 74 minuten. DVD dan?
Wij kunnen toch niet vechten... waarom geen andere oplossing zoeken?
De platenfirma's die nu niet onmiddelijk reageren en niks op legale sites zetten gaan ervoor boeten, vroeg of laat.
Dus, downloaden, ja, als je de plaat koopt. Maar dan komt de vraag: wat doe je met die tracks die je toch wel goed vindt maar ni om te kopen? hou je die bij, dan is het niet meer legaal vind ik!!!
Jan-04-2004 13:12
|
|
|
 |
 |
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002
|
|
|
neen inderdaad, maar is het ni altijd zo geweest??
Alle dj's die tapes verkochten in clubs vroeger, pakten alles in hun zakken, dat is ook illegaal!! Er worden geen auteursrechten noch royalties aan de artiesten uitbetaald met die tapes!
Je moet is anders denken, je kunt gewoon ni alles verkopen, maar je kunt de mensen aanmoedigen door een lage btw (haha), en door legale downloads tegen 1 of een anderhalve euro te verkopen, full kwaliteit.
Je moet ook is weten, 50% van de files op kazaa en emule zitten vol met virussen en trojans.
Het gaat allemaal om mensen aan te moedigen en te informeren!!
Niks verbieden, positief blijven denken, en positiviteit laten spreiden, zo lukt het ook volgens mij
Jan-04-2004 13:49
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 16:07.
Forum Rules: