|
Aangezien ik een hoop vrienden heb die dit reeds gedaan hebben (PBR is hier 15 mins vandaan, en studenten hebben t nu eenmaal niet zo breed ), moet ik wel ff wat dingen rechtzetten.
De hoogte van t bedrag dat je ontvangt hangt voornamelijk af van de duur dat je er moet verblijven (soms 7 keer een middag, soms 2 keer 4 dagen), heeft dus verder weinig te maken met het "gevaar" dat je loopt en meer met de mate van vrije tijd die je moet inleveren.
Verder is het zo dat die medicijnen lang niet altijd nieuw zijn, de meeste pillen worden in de rest van de wereld al jaren gebruikt, maar doordat de europese wetgeving nogal streng is, moeten ze hier nog een keer getest worden, deze medicatie brengt dus nauwelijks een risico met zich mee.
Zoals Onno al zei is het vaak zo dat de onderzoeken "half blind" worden gedaan, het kan dus best zo zijn dat je capsules met suiker inneemt ipv. echte "drugs".
[edit]
ter indicatie:
Een vriend van mij die 5e jaars farmacie-student is, doet t ook.... met het risico zal het dus wel meevallen, je moet gewoon zorgen dat je geen idiote medicatie gaat testen, maar meer iets in de richting van medicatie voor mensen met een lichte vorm van suikerziekte oid...)
[/edit]
Last edited by total woot on Jan-06-2004 at 10:40
|