Förköpen har sålt på ruskigt bra och vi spår en otroligt lyckad kväll!
Nu är bara det sista finliret kvar.. utsmyckning av lokalen och riggning av allt extra ljud och ljus vi har hyrt in! Under fredagen anländer dessutom 2 st lasrar!! för att sätta pricken över i:t.. då är det bara ni som fattas!
Hjärtligt välkomna till Re:Creation 2004!!
Last edited by wassie on Jan-21-2004 at 11:43
Jan-21-2004 11:24
Sorrow
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2003
Kom hem ganska nyligen från Elverket.. Killarna jobbar än med utrustningen, men jag kan säga att det ser J*VLIGT bra ut (ursäkta språket). Lokalen ser helt otrolig ut..
Hoppas verkligen att ni kommer och ser detta, för det kommer att bli ett evenemang ni inte vill missa. Har inte varit så här laddad inför en spelning på mycket länge. Kan inte vänta tills jag får gå på och köra mina låtar..
Alright.. Nu hemma från Re:Creation.. Ett kul och skapligt lyckat event. Gen6 rockade ordentligt det jag hann se, Hux Flux körde sitt psyflum som älskades av publiken och Pinocchio, jag och Hulk drog på så det stod härliga till på andra golvet.
Själv upplevde jag lite tekniska problem, t.ex. ett glapp som gjorde att CD'n helt dog två gånger (total tystnad är alltid lika roligt) samt strul med en högtalare som ibland slog bakut med volym, men annars bra.
Min egen tracklist:
1. Mark Otten – Mushroom Therapy (Armin van Buuren’s Rising Star Remix)
2. Primer – The Silver Lining (Original Mix)
3. Cultivate - Broken Pieces (Dale Askew's Liberation Remix)
4. Castaneda – Floor Control (John Askew Remix)
5. Sonicvibe & Mike Shiver – Lunation (Masters & Nickson Remix)
6. Oceanlab – Satellite (Original Mix)
7. Robert Nickson – Spiral (Original Mix)
8. Re:Locate – Waterfall (Original Mix)
9. Primer – Indulge (Original Mix)
10. Agnelli & Nelson – Nothing (Deep Mix)
11. Super 8 – Alba (Original Mix)
12. Nick Lunn & YOMC pres Techno Punx - Energise (Original Mix)
13. Airbase vs DJ Stigma – Hunting 2004 (Original Mix)
14. Mono – Rise (Smith & Pledger Remix)
15. Cortez – Scaramanga (Original Mix)
16. Umek – Gatex (Oliver Lieb Remix)
17. Mauro Picotto – New Time, New Place (Original Mix)
Hoppas att de som var där hade kul och att inte de tekniska problemen sabbade allt..