Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Jan-08-2004 11:09
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Välkommen
Jan-08-2004 11:09
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Välkommen hit!
Själv är jag från Skåne, Lund närmare bestämt. Var du på Friday's (se separat tråd)?
Jan-08-2004 11:46
stumpan83
Junior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Me to from skåne
Jag e ozzå från skåne, bor i malmö ozzå men från Helsingborg från början
Jan-13-2004 18:36
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
När jag var & firade midsommarafton med ett gäng polare så mötte vi några från Jönköping som berättade om sina kusiner eller vilak de nu va... Dom iaf. brukade sen flera år tillbaks fira midsommar med att åka ner till gränsen mellan Småland och Skåne och rent symbolisk sett hacka i jorden med späät för att Skåne skulle lossna och flyta över till Danmark...
Det var en ganska rolig historia men jag skulle inte göra dom sällskap...
Originally posted by SteveTranz4ever
När jag var & firade midsommarafton med ett gäng polare så mötte vi några från Jönköping som berättade om sina kusiner eller vilak de nu va... Dom iaf. brukade sen flera år tillbaks fira midsommar med att åka ner till gränsen mellan Småland och Skåne och rent symbolisk sett hacka i jorden med späät för att Skåne skulle lossna och flyta över till Danmark...
Det var en ganska rolig historia men jag skulle inte göra dom sällskap...
Gillar ju Skåne
Det omvända finns också, dvs skåningar som vill gräva loss Skåne från Sverige
Originally posted by reveal
Det omvända finns också, dvs skåningar som vill gräva loss Skåne från Sverige
det omvända???? va ju det steve sa... att dem grävde för att få loss skåne från sverige för att det skulle flyta över till danmark
Jan-13-2004 23:53
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by dbl
det omvända???? va ju det steve sa... att dem grävde för att få loss skåne från sverige för att det skulle flyta över till danmark
hmm...Steve sa att hans polare "åkte ner till gränsen mellan skåne och småland"...av detta att döma så var hans polare alltså inte skåningar...