Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Var beställer ni vinyl?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Connector
Menar du att växjö skulle ligga ett stenkast ifrån värnamo?

hehe, nej, men jag är ju hemma hos föräldrarna och de gamla polarna i Ryet på regelbunden basis, vilket däremot ligger ett stenkast (ett långt sådant) från Värnamo. Festar ju en hel del i Värnamo också, många gånger mot min egen vilja men det är en annan femma

www.laszlo.se

Old Post Jan-10-2004 14:30 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by ScuL
7 mil e inte så långt när man tittar på storleken av landet

Fan, du verkar ju kunna landets geografi bättre än vi Att det är sju mil mellan Växjö och Värnamo är jag medveten om, samt avstånden till städerna runt om kring i småland, men om någon frågar mig vad det är för avstånd mellan Linköping och Norrköping skulle jag nog göra bäst i att inte gissa...

www.laszlo.se

Old Post Jan-10-2004 14:38 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

[vizay som postar]
jag köper endast från back to plastic här i sthlm..dels tar dom in precis vad som helst om man ber om det å sen ere jävligt sjysta människor som jobbar där.
Sen slår inget känslan av att bläddra runt bland skivorna som står där

sen tycker jag det är rätt omständigt att handla utifrån sverige med tanke på valutaomvandling osv vilket jag måste göra på banken eftersom mitt konto inte stödjer sånt osv

[/vizay som postar]

Old Post Jan-10-2004 22:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

jag brukar också köpa i BTP, det är väl den bästa vinylbutiken här i Sverige må jag säga ...så brukar man träffa vizay där med

Old Post Jan-11-2004 00:08  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

www.funrecords.de

fördel: sällsynta, gamla som nya, klassiker kan man hitta till lågpris. pålitliga & skickar i tid
nackdel: det mesta är begagnat

Old Post Jan-18-2004 05:18  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Var beställer ni vinyl?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackan Unknown Classic Tune from the faithless golden era. [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOliver Lieb - "Lightspeed" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:45.

Forum Rules: