|
| quote: | Originally posted by basd
Zenit heeft overigens ook wel leuke platen in dit genre af en toe, probeer alleen de oersaaie Marco Carola-releases te vermijden 
Tomie Nevada - Memory Lane EP is wel een goeie.. | \
Die Lodz EP van nevada op Zenit is ook zeer geschikt.
Zeer lekker plaatje.
Trancefool, het beste is om gewoon bij de platenzaak te vragen naar een hele zooi tech-house en rustige techno.
Hier op TA krijg je maar 0,1 % van alle labels te horen en meestal wat andere mensen lekker vinden.
Vind alles zelf uit, ik ben na een tijdje ook van de bekende labels afgestapt omdat gewoon te gaar wordt.
Succes!
___________________
Allemaal gelul!!
|