|
| quote: | Originally posted by matiilda
mest budget är ju massäck... vilket jag tänker köra med.
käkade buffén sist - den är god, men går ju loss på 220 kr som jag inte har. Och det är ju faktiskt bara 24 h | Jasså du... så du var med sist... Eftersom du är hyffsat okänd så tycker jag du ska ta en titt på denna sidan http://sweta.mine.nu och sen se om du känner igen någon på nästa kryss så vi får se vem du är...
Uppmanar alla som e medlemmar här på SWETA att komma fram å hälsa... Vi är ett stadigt växande gäng som hänger ihop när det vankas fest och vi blir gärna fler i familjen... 
Ang. massäck, det funkar ju alldeles utmärkt det med, inte lika kul men visst funkar det, det händer att jag tar med mig mackor, lite bananer & juice eftersom jag knappast orkar upp i tid till frukostbuffén...
Egen mat kan man ju ta med, Mr Bitch är ju expert på sånt även om han har dom mest omständiga recepten... Räcker med lite grönsakaer, grillad kyckling filéer och ris Gött
| quote: | Originally posted by knomaden
"I don't eat anything with a face"
citat från min personliga presentation på SWETA-folkettråden. Som i sin tur var ett citat från min brother in everything och vän för livet Joseph Muwonge (se T-shirttråden) från Uganda
Följdfråga: Hur är det med vegetariskt i buffén? |
Det finns men jag har noll koll...
Hör med Silja på 08/22 21 40