Registered: Apr 2003
burgare är överskattat på onyttighetsskalan.. vitt bröd = snabba kolhydrater, inte alltid nån höjdare kanske, men ska man dansa så kvittar det.. och sen dressingen och osten som är mycket fett.. men resten är det inge fel på.. grönsaker och kött..
pommes frites däremot.. bara fett och kolhydrater.. men om du ska dansa så förbränner du mycket energi, varesig det är i form av kolhydrater eller fett.. så det spelar egentligen ingen större roll vad man äter då.. ta t.ex. potatissallad eller rödbetssallad, minst lika illa som en burgare, beroende på hur den är gjord såklart.. men potatis är snabba kolhydrater också, och ofta är det majonäs / grädde eller dylikt i dem..
nu vart det lite OT frågan var ju egentligen om det var värt att betala för buffén.. hehe.. vad kan de tänkas ha för mat på vår cruisen då? :P om det nu var julmat på jul cruisen
Jan-14-2004 00:55
matiilda
tranceaddict in training
Registered: Nov 2003
mest budget är ju massäck... vilket jag tänker köra med.
käkade buffén sist - den är god, men går ju loss på 220 kr som jag inte har. Och det är ju faktiskt bara 24 h
Jan-15-2004 14:51
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
ahja. jag betalar redan 1200 att komma till sverige. vem bryr sig om den 200 för buffén
Registered: Dec 2003
"I don't eat anything with a face"
citat från min personliga presentation på SWETA-folkettråden. Som i sin tur var ett citat från min brother in everything och vän för livet Joseph Muwonge (se T-shirttråden) från Uganda
Följdfråga: Hur är det med vegetariskt i buffén?
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
Jan-15-2004 15:39
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by matiilda
mest budget är ju massäck... vilket jag tänker köra med.
käkade buffén sist - den är god, men går ju loss på 220 kr som jag inte har. Och det är ju faktiskt bara 24 h
Jasså du... så du var med sist... Eftersom du är hyffsat okänd så tycker jag du ska ta en titt på denna sidan http://sweta.mine.nu och sen se om du känner igen någon på nästa kryss så vi får se vem du är...
Uppmanar alla som e medlemmar här på SWETA att komma fram å hälsa... Vi är ett stadigt växande gäng som hänger ihop när det vankas fest och vi blir gärna fler i familjen...
Ang. massäck, det funkar ju alldeles utmärkt det med, inte lika kul men visst funkar det, det händer att jag tar med mig mackor, lite bananer & juice eftersom jag knappast orkar upp i tid till frukostbuffén...
Egen mat kan man ju ta med, Mr Bitch är ju expert på sånt även om han har dom mest omständiga recepten... Räcker med lite grönsakaer, grillad kyckling filéer och ris Gött
quote:
Originally posted by knomaden
"I don't eat anything with a face"
citat från min personliga presentation på SWETA-folkettråden. Som i sin tur var ett citat från min brother in everything och vän för livet Joseph Muwonge (se T-shirttråden) från Uganda
hmm... blir det några supersnitsiga sweta tshirts innan kryssningen tro? gör det definitivt lättare att identifiera swetas... om folk nu skaffat mustasch eller gjort ett sexbyte eller nåt sen fotot som finns på fotositen togs...
jag tycker helt klart buffen var värd pengarna, men jag har alltid varit överdrivet positivt inställd till buffeer iofs...
Jan-16-2004 03:50
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
fan va hungrig jag blev nu när jag läste allt om buffén *drägel*
Jan-16-2004 04:20
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Line-up + priser
Armin van Buuren (Holland)
Markus Schulz (Tyskland/USA)