Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Näe det här eventet skulle vara o Stockholm och med en mycket bredare lina än bara Fijneman...men som sagt...har hört av arrangören själv att den är inställd.. måste bara dubbelkolla det
___________________
Jan-12-2004 16:40
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Har kollat upp det nu och det är inställt till 100%...så ni vet...tråkigt men sant.