|
Waaahhhh vet nieuws! En tot 8 uur!! + Asta is een superlocatie! Lekkerrr... alleen... gloeiende kansloze timing weer. Nondeju... zwaar zonde!!!
Maarrr waar ik eigenlijk op wil reageren (ff de discussie oppoken hiero) -- mijn stelling is: "Tuurlijk is het zonde als je Addiction laat schieten voor een dj die je (veel) vaker kunt zien, maar ik vind het behoorlijk 'kansloos' om mensen daarom te flamen."
Of nog korter samengevat: "Wat hij zei!" (hij=Opti) 
Uitleg:
Het is maar net waar je je prioriteiten legt. Ik denk dat er hier op 't forum ook een hoop mensen rondzweven die in de eerste plaats van trance-muziek houden, en daarom ook/daarnaast lid zijn van TA -- en niet andersom. Dus als je favoriete dj (be it Armin, Tiesto, Sander K. of Jan-met-de-korte-achternaam) ergens een avond draait en die avond is toevallig ook Addiction, mag je er niet heen, zonder een wagonlading commentaar over je heen te krijgen? Ik heb een mooie oplossing: schrijf je hier vrijdags uit en meld je zondag weer aan! 
Ik vind het dan ook onzin dat iemand omdat ie toevallig lid is van TA, dan ineens "fout" is als ie naar een ander feest zou gaan -- dat moet iedereen toch zeker zelf weten!?
Even voor de duidelijkheid: Natuurlijk is het wel hartstikke zonde en die persoon weet waarschijnlijk niet wat ie mist (zeker degenen die niet eerder op addiction zijn geweest, zoals ik, maar ik geloof jullie op je woord dat 't gaaf is ) : Armin is inderdaad nogal wat vaker te zien dan een Addiction-feest... dat ben ik hartstikke met jullie eens. Maar om iemand daarom nou maar gelijk te bannen, ondersteboven te flamen of whatever, DAT vind ik eigenlijk behoorlijk kansloos. Ban dan maar meteen iedereen die niet op Addiction verschijnt!?
Oh en nog wat, bedenk me nu dat er waarschijnlijk ook nog een hoop mensen hier afhankelijk zijn van vrienden waar het de keus van hun staplocatie betreft... vrienden die misschien niet allemaal TA zijn.... en dan?
Ik ben een behoorlijke Arminaddict (zie sig ), al weet ik niet of ik Addiction er voor zou laten schieten! Ik zeg dus ook niet dat ik naar Armin ga ipv Addiction (als ik die avond uberhaupt al kan, maar das weer wat anders). Maar ik ben best bereid om even advocaat van de duivel te spelen en te doen alsof, om deze discussie te kunnen voeren.
Dusss... kom maar, kom maar, kom maar...
(Just for the record: 28 feb is het even uit m'n hoofd gezegd welgeteld DRIE maanden (ik geloof zelfs op de dag af!) geleden dat Armin voor 't laatst in Nederland een gig had, maar ik kan me vergissen. )