Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Ultimate Trance Fighting Championship 2001
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
delstar
ArminAddict

Registered: Mar 2001

thats sad dude...im happy i wasnt around as a candy kid

Old Post Aug-01-2001 05:40  Canada
Click Here to See the Profile for delstar Click here to Send delstar a Private Message Add delstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

quote:
Originally posted by delstar
thats sad dude...im happy i wasnt around as a candy kid

God save us from them...

Old Post Aug-01-2001 15:12  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RiZseTh
tranceaddict

Registered: Nov 2000

Yepp...
Dans le passé j'ai été candy kid...
Dans le passé j'ai été skateux...
Mais ca ma donner une ouverture d'esprit...
Je ne suis pas élitiste comme une majorité de personne dans la scene...
Et je prefere avoir été candy dans ma vie , d'avoir vecu ma vie , et de vivre ma vie a fond et vivre des experience...
Que de n'avoir pas de vie et que mes seules experiences de vie soit sur le net où je fait "19.26 posts per day".

DOum!

Old Post Aug-02-2001 21:24 
Click Here to See the Profile for RiZseTh Click here to Send RiZseTh a Private Message Add RiZseTh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Ha les 19.26 n'est qu'une moyenne j'en fais beaucoup si c'est ce que tu veux dire . Et crois moi , je vis bien ma vie moi aussi , je ne suis pas un mouton qui suit le troupeau des skateux et le troupeau des Candy Kids au risque de se faire rejeter s'il ne fait pas comme eux . Je vie a ma facon , je n'ai pas besoin d'appartenir a un groupe ou a m'identifier a qui que ce soit.

DOum!

Old Post Aug-02-2001 23:17  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RiZseTh
tranceaddict

Registered: Nov 2000
bèèèèèèe!!!!!!!

Vivre sa vie n'egale pas etre connecter au web 24h sur 24...
Car si pour toi c'est ca la vie pauvre de toi j'te plain grandement!
Quelq'un qui ne fait que poster ici et se fache quand ya pas de reply...héhé ouais ouais!Ok peut etre tu vie a ta facon mais celon moi ce n'est pas une vie.
As for candy kid... Je ne peut malheureusement n'etre categorisé en tant que mouton a ton grand desarois , car je fu de la premier vague il y a fort longtemps jeune homme.Si tout nous on suivi/immiter je n'y peut rien et c'est pour cela que dans le temps j'ai cesser d,en etre un. Pour avoir suivi tel des mouton et avoir detruit ce que c'etait moi aussi je les deteste maintenant , mais contrairement a toi je leur porte respect. Chier sur le monde gratuitement pour une telle raison excuse moi mais j'trouve pas ca fort.

Go to Wal-Mart and get a life.

DOum!

Old Post Aug-03-2001 02:18 
Click Here to See the Profile for RiZseTh Click here to Send RiZseTh a Private Message Add RiZseTh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Rassure toi je ne passe pas 24h/24 sur le web , et si je me fache parce que les gens ne postent pas trop sur ce forum , c'est parce que j'aime bien Montreal . Et puis non je ne chie pas sur les candy kids sans aucune raison , va lire ce que delstar a écrit ICI . En passant , bravo pour le style soutenu

DOum!

Old Post Aug-03-2001 04:02  Morocco

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Ultimate Trance Fighting Championship 2001
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUhm.. help ? loop-beat inside [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSebastian Ingrosso - Get It Back [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:31.

Forum Rules: