|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Niemand zal het vast wel kennen:
de Radstake in Varseveld!
|
Correctie:
BIJNA niemand Dat verhaal met die afwerkstal klopt overigens, daar hebben we toen de deur inderdaad even open getrokken..
Is ook de enige discotheek waar ik ooit geweest ben waar je recht in de bek van een paard in de aangrenzende stal kijkt 
Wat mijzelf betreft: ook dat zal niemand kennen, het heet De Vriendschap (in de omgeving beter bekend als Loos) in Wadway Nu geloof ik alleen nog voor feesten en partijen, vroeger elke weekerg gezellig, vooral omdat echt iedereen die je kende uit de aanliggende dorpen er kwam. Nooit echt een klotesfeer overigens, heb me er altijd wel vermaakt, regelmatig kwamen er ook vette acts als de Party Animals, Charly&Theo, Paul Elstak, 2 Unlimited, 2 Brothers on the 4th Floor (heb ze allemaal wel een paar keer gezien), maar ook bandjes en acts als Anouk (die overigens nog een keer de volledige kleedkamer etc. aan gruis schijnt te hebben gemept ) Dit was ongeveer vanaf mijn 14e.
Toen ik iets ouder was af en toe richting Schagen, naar de Vernes, of tenten vergelijkbaar met de Vriendschap elders in de regio, hing er maar net vanaf welke vette act waar was