Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vr 6 feb: Misja Hesloot b2b met Precision 3 uur lang in Nighttown
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by precision
1/ Je kan daar niet over oordelen, want jij kent mij niet,

We leren je graag wat beter kennen op ons gezellig forumpje, plaats een berichtje in de Nieuw?! FF Voorstellen thread.

Old Post Jan-14-2004 14:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Old Post Jan-14-2004 14:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

lol pascal wil zich vast ook graag laten onderzoeken door dit forumpje waar ppl met oordelen smijten zonder onderbouwing

Old Post Jan-14-2004 14:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

misverstanden kunnen behoorlijk irritant zijn.

en btw:

Massive:
Pascal werkt bij only-djs.com maar betekent niet meteen dat ie verantwoordelijk is voor alles wat daar gebeurt,werken meer mensen daar.

Ding:

Waarom zou die? ik vind zijn reactie ook niet meer dan logisch,denk eens na hoe alles er voor hem uit ziet en hoe het hem voorgespiegelt word,beetje raar allemaal.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-14-2004 14:57 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

ik zeg niet dat ie moet, ik zeg alleen dat we graag nieuwe mensen leren kennen op dit gezellige forumpje en daar is de ff voorstellen thread voor.
En er kan altijd sarcastisch gedaan worden, behalve als het vriendjes van iemand aangaan, dan zou het niet meer mogen. Shit, ff vergeten...

Old Post Jan-14-2004 15:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Ik zal het even verduidelijken, want het gaat hier een beetje over een misverstand.

Ten eerste, Pascal (Precision dus) mijn excuses, ik weet niet hoe dit allemaal geinterpreteerd wordt, maar zo is het in ieder geval niet bedoeld. De reden waarom ik 'rare snuiter' zei, is omdat ik bij de naam Precision totaal niet jou gezicht/persoon had verwacht. Ik had je nog nooit zien draaien, en ik vond je redelijk 'oud' overkomen. Daarbij komt dat ik in de XL tegen je aanliep en je me heel vaag in mijn nek pakte van 'is goed kerel, niets aan de hand'. Vond dat toen een beetje raar, daarom heb ik (en toen tegen Ruben)hier denk ik rare snuiter gezegd en anders niet. Totaal onbeduidend dus. Ik ken je verder totaal niet dus wil ik geen oordeel over jou persoontje geven of jou DJ capaciteiten. Ik heb me die avond op je set vermaakt, thats it. Dat het hier uit zijn verband wordt gehaald is erg raar.

Ten tweede, het 'schijnheilig doen bij je vriendin' vind ik apart dat je dat noemt. Ik heb aangeboden foto's van je te nemen die avond, omdat je vriendin een gewone camera bij zich had en ik en Franzelare toevallig met een digitale pictures aan het maken waren voor Partyflock. Ik heb zelf nog emailadressen uitgewisseld met haar. Heb nu nog geen tijd gehad om die dingen in groot formaat te verzenden etc, maar dat ga ik binnenkort doen. Als ik jou een 'rare snuiter' vond of weet ik veel wat, dan had ik dat zeker niet gedaan. Wel dan?
Ik heb gewoon alleen met je, overigens zeer aardige en vriendelijke, vriendin daar gepraat, zowel voor als tijdens je set in de XL.

Ten derde, populair doe ik niet, ik heb misschien alleen een beetje iets doms gepost waarvan ik het niet goed uitgelegd heb. Wist ook niet dat er zo'n fuzz over zou ontstaan, want dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik ken je ook helemaal niet....

Als ik iemand offended heb of in de problemen heb gebracht: mijn excuses. Dat is niet mijn bedoeling geweest, ik ben verkeerd begrepen zo te zien en hoop dat het zo verduidelijkt is!!

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jan-14-2004 15:02 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive
bollocks

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by DjRV

Massive:
Pascal werkt bij only-djs.com maar betekent niet meteen dat ie verantwoordelijk is voor alles wat daar gebeurt,werken meer mensen daar.

nee weet ik ook wel, maar hij heb dr toch wel een aardige positie dacht ik, goed genoeg om m er op aan te spreken

Old Post Jan-14-2004 15:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive Click here to Send Massive a Private Message Add Massive to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
precision
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2003

To: Snuggle : Dan is het goed zo!

TO: Dj Massive: Je mag dat denken en vinden, wij bij OD krijgen elke
dag updates over releases en release data, deze gaan gelijk bij ons het systeem in, tis onmogelijk om alle Verschuivende releases aan te passen, wij bij OD vinden het ook heel vervelend, omdat we ook op de platen zitten te wachten... Ik zal jou stukje even copy pasten naar de distributies...

Groetjes
Pascal

Old Post Jan-14-2004 15:11 
Click Here to See the Profile for precision Click here to Send precision a Private Message Visit precision's homepage! Add precision to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by precision
To: Snuggle : Dan is het goed zo!

Groetjes
Pascal

Mooizo. Nogmaals mijn excuses, want ik heb het helemaal niet bedoeld als "Ruben heeft het over je gehad", want zo lijkt het wel zie ik. '
Me and my big mouth' heeft gewoon iets te snel gepost zonder het te verduidelijken, en dat kan op de verkeerde manier geinterpreteerd worden. Zo zie ik maar weer, meer en meer dj's lezen Tranceaddict

Maar mocht je nog ergens over willen hebben of wat kwijt moeten, voeg me dan toe op MSN: snuggle met [email protected] erachter. Kan ik je meteen die foto's van jezelf sturen die in de XL zijn gemaakt.

Greetz,
Snuggle

Old Post Jan-14-2004 15:15 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by Ding Chavez
ik zeg niet dat ie moet, ik zeg alleen dat we graag nieuwe mensen leren kennen op dit gezellige forumpje en daar is de ff voorstellen thread voor.
En er kan altijd sarcastisch gedaan worden, behalve als het vriendjes van iemand aangaan, dan zou het niet meer mogen. Shit, ff vergeten...

jou post kwam neerbuigend op mij over maar die hebbik dus verkeerd begrepen zo te lezen,my bad

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-14-2004 15:21 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

is da zo

Old Post Jan-14-2004 17:06  Netherlands
Partyhardy!
Prog Addict!

Gaaf dat Precision hier ook wel eens leest! Kicke!
Wij zijn er in ieder geval bij de 6de februari in de Nighttown! Partytime!

Sasha!

Old Post Jan-14-2004 17:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vr 6 feb: Misja Hesloot b2b met Precision 3 uur lang in Nighttown
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback80's track need Id [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCosmic Gate - "Exploration Of Space" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:31.

Forum Rules: