|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
Ja, wij aten ook bijna iedere avond snack. We waren 1x naar een lopend buffet gegaan, die zat naast de Mac Donalds, kennen jullie denk ik wel. Daar kon je je voor een tientje helemaal volvreten, en het was nog lekker ook .
Maarja, wij dachten; om nou iedere dag snack of pizza te eten is toch ook een beetje ongezond, dus wij een spaans tentje opgezocht, waar je wat bladeren sla (kvoelde me net een komijn ), wat gebakken aardappelties of frites en eem groot stuk vlees kreeg. Nou dat leek ons wel wat. Het zag er goed uit. Dus ik had een of andere schnitzel en een maat van me ook. Snijdt ie dat ding open is ie helemaal rood. Dus hij met gebarentaal duidelijk gemaakt dat ie niet goed was . Komt die vent 20 sec later terug met precies hetzelfde ding, hahaha . Dus hij schelden dat ie weer niet goed was. Komt ie vent twee minuten later terug met iets wat een schnitzel zou moeten zijn. Ik weet niet wat hij ermee had gedaan maar het zag er niet uit. Wij hadden de frootste lol maar hij vond het echt niet leuk, hehe
Maar goed, daarna werd het dus iedere dag snack
Aug-01-2001 18:58
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:07.
Forum Rules: