|
| quote: | Originally posted by TranceFool
Meneer komt hier alleen maar om dingen te requesten (check de search maar) gek he dat mensen dan gaan zeiken, zo werkt het niet op een forum.... |
Lekker respectvol wel dat "meneer", maar goed, ik zal het door de vingers zien.
Kijk, als jij het blijkbaar hoog hebt zitten hoe vaak mensen participeren op dit forum als maatstaf om al dan niet een normaal antwoord te geven, kan ik je vertellen dat ik niet uren de tijd heb om hier "rond te hangen" zoals jij bijvoorbeeld (wat wel blijkt uit het feit dat je zelfs bij search mijn naam in gaat typen om mijn ta verleden er op na te slaan).
Als je even verder kijkt dan je neus lang is bij de search results, zul je ook zien dat ik zeker in het begin, pak 'm beetje een jaar of 2 geleden, meer dan genoeg niet-requests geplaatst heb en braaf mee heb gepost in vele (soms nutteloze) discussies. Dus ga niet zeggen dat ik hier alleen maar kom om te requesten.
En ja, ik heb op google gekeken
En ja, het komt wel eens voor dat mensen hier links plaatsen waarvan je kunt downloaden
En nee, ik zie het nut ook niet in van een forum als je eerst je credits moet verdienen en daarna pas dingen mag vragen. waar is een forum idd anders voor?
Tim
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
|