Originally posted by Meltos
Woohhooo en de 29ste januari zijn de examens gedaan !!!
Damn, ik heb de 30e januari nog ex Engels...
Jan-18-2004 13:42
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Nyah
Damn, ik heb de 30e januari nog ex Engels...
Ja ma, lukt't nie om same me ASOT te lere... Vo engels moe da toch wel lukke he ( Toch nie van Snellinx he )
Jan-20-2004 14:12
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Meltos
Ja ma, lukt't nie om same me ASOT te lere... Vo engels moe da toch wel lukke he ( Toch nie van Snellinx he )
Ik kan heel moeilijk leren met muziek (helaas, ben te vlug afgeleid)
Engels krijg ik ni van Snellinx, ma van .. (hoe heet die gast weer...ff zijn naam es zoeken in syllabus) ... found it: Eric Caers (geeft ook duits)
Van Snellinx heb ik 2 jaar geleden engels gehad.. en had eerste semester justekes 10.5/20 (Ik kan me wel niet meer herinneren of ik toen met muziek geleerd heb )
Jan-21-2004 16:14
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Engels krijg ik ni van Snellinx, ma van .. (hoe heet die gast weer...ff zijn naam es zoeken in syllabus) ... found it: Eric Caers (geeft ook duits)
ow ist wel veilig om zijn naam hier te schrijven??? dalijk is hij ook een beta ofzo die keren dat hij aan de bushalte stond met zijne discman vraag me af of het trance was waar hij naar luisterde
quote:
Van Snellinx heb ik 2 jaar geleden engels gehad.. en had eerste semester justekes 10.5/20 (Ik kan me wel niet meer herinneren of ik toen met muziek geleerd heb )
ahja da was toen met die meerkeuzevragen
btw kan ook nie naar asot luisteren de 29ste mah da wisten we al!!! grrrrrrrr klote examensssss
Jan-21-2004 16:24
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Miss Z
ow ist wel veilig om zijn naam hier te schrijven??? dalijk is hij ook een beta ofzo die keren dat hij aan de bushalte stond met zijne discman vraag me af of het trance was waar hij naar luisterde
Nah zehra, dat lijkt me toch wel héél onwaarschijnlijk... dacht meer in de trend van Deutsche Schlager ofzo