Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Como vai ser.......
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lira
Ancient BassAddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by DJ Mil0
porra e ou primira coisa que vc preciso quando vc chegou aqui , depois eu vou post uma photo do meu id

Faz isso pra você ver o que acontece

Old Post Jan-24-2004 00:52  Brazil
Click Here to See the Profile for Lira Click here to Send Lira a Private Message Visit Lira's homepage! Add Lira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T@bu
tranceaddict in training

Registered: Jan 2004

sobre o q era o topico mesmo?????????????????????
............................................

Old Post Jan-24-2004 02:32  Brazil
Click Here to See the Profile for T@bu Click here to Send T@bu a Private Message Visit T@bu's homepage! Add T@bu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lira
Ancient BassAddict

Registered: Nov 2001

Sobre como é que alguma coisa ia ser

Old Post Jan-24-2004 03:34  Brazil
Click Here to See the Profile for Lira Click here to Send Lira a Private Message Visit Lira's homepage! Add Lira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Furel
I know you want me

Registered: Jul 2002

ID falso, na minha opiniao é inutil. Aqui em BH ninguem usa mais isso. O povo simplesmente fala assim: Se o juizado chegar, ce para de beber.

Pensa bem, tem uma mesa com 10 pessoas, 200 copos de chopp. É só os menino novo ir no banhero esconder... HAHAHHAHAAHAHAHA. Sem contar que juizado so vai pra festa badalada.

Old Post Jan-26-2004 16:50  Brazil
Click Here to See the Profile for Furel Click here to Send Furel a Private Message Add Furel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T@bu
tranceaddict in training

Registered: Jan 2004

é que aqui em sp é diferente!
Nessas festas grandes e populares como skol beats pedem rg de tds! ano passado deu uma encrenca grande! eles estavam autorizando (no começo da festa) apenas rgs originais!

Na heineken nao estavam pedindo rgs!

Old Post Jan-26-2004 16:54  Brazil
Click Here to See the Profile for T@bu Click here to Send T@bu a Private Message Visit T@bu's homepage! Add T@bu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sky6-BR
tranceaddict

Registered: Jul 2003
HappyHappy

Eu tb acho mais quando eu era de menor eu ficava puto pq só podia ir na Matine no Domingo alguem mereçe ??? Aí eu começei a matutar um jeito ou de entrar nas nights sexta e sabado ou falsificar o RG ??? O que seria mais fácil ??? É crariu falsi o RG como eu postei antes e sem duvida foi uma enorme salvação quando era de menor agora que sou monstrinho com 21 nem me aborreço + com isso, porem sabe como é né furrel a idade vai chegando a gravidade ajudando sabe como é né véio ??? Hahahahhahahaha

Old Post Jan-27-2004 08:16  Brazil
Click Here to See the Profile for Sky6-BR Click here to Send Sky6-BR a Private Message Add Sky6-BR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Como vai ser.......
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackangelic hardcore tune from 1994 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRmb - "The Time Has Come" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:20.

Forum Rules: