Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Y'a t'il des Dj'S?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

Mix Reellement depuis 2 semaines (ayant recu ma seconde platine)
Sinon depuis 6 mois entre platine et Traktor

2 TT200
VMX 300
MDR500

Old Post Jan-20-2004 18:53  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikMeuH
Junior tranceaddict

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by plouf02
Sinon depuis 6 mois entre platine et Traktor

t'as qûand même pu apprendre la technique je pense

Moi faut que j'en apprenne une autre, celle que j'avais est trop nulle

Old Post Jan-20-2004 21:44  France
Click Here to See the Profile for MikMeuH Click here to Send MikMeuH a Private Message Visit MikMeuH's homepage! Add MikMeuH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Osg.Viper
tranceaddict

Registered: Nov 2003

j'en suis ,

je mix trance/prog et de tps en tps hardStyle

config "standare" : 2xMk2 et une Djm600, je dois avoir dans les 600 Vynils dont quelques vielles tuerie

Old Post Jan-21-2004 10:23  Switzerland
Click Here to See the Profile for Osg.Viper Click here to Send Osg.Viper a Private Message Visit Osg.Viper's homepage! Add Osg.Viper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Osg.Viper
j'en suis ,

je mix trance/prog et de tps en tps hardStyle

config "standare" : 2xMk2 et une Djm600, je dois avoir dans les 600 Vynils dont quelques vielles tuerie

hé coooool un gars de geneve je suis de tout a coté!

faudra venur au CUBES toutbientôt!

Old Post Jan-21-2004 12:44  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Osg.Viper
tranceaddict

quote:

c'est tout nouveau ce club non ?
j'y ai pas encore mis les pied ca va ce faire

Old Post Jan-21-2004 13:01  Switzerland
Click Here to See the Profile for Osg.Viper Click here to Send Osg.Viper a Private Message Visit Osg.Viper's homepage! Add Osg.Viper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

quote:
c'est tout nouveau ce club non ?
j'y ai pas encore mis les pied ca va ce faire

le 07.02.04! toutes les infos sur mon site! meme des free tickets tu bouges pas mal en suisse=?

Old Post Jan-21-2004 14:09  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Tra
le 07.02.04! toutes les infos sur mon site! meme des free tickets tu bouges pas mal en suisse=?

ca yé il recommence a Tra-vailler au corps avec son site

Old Post Jan-21-2004 14:22  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Osg.Viper
tranceaddict

quote:

ok vais jeter un oeil ... et oui je bouge pas mal quand ca vaut la peine

Old Post Jan-21-2004 14:32  Switzerland
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Tra

Faudrait surtout qu'il travaille son expression, son orthographe et sa ponctuation...

Old Post Jan-21-2004 17:13 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Osg.Viper
tranceaddict

Il va faire un effort , histoire de faire plaisir au monsieur ci-dessus.

Old Post Jan-21-2004 18:22  Switzerland
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Il va faire un effort , histoire de faire plaisir au monsieur ci-dessus.

Me faire plaisir n'est pas la question. La question c'est de s'exprimer correctement, c'est un minimum pour et envers tous.

Old Post Jan-21-2004 18:27 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Osg.Viper
tranceaddict

Lightbulb

Remarque , je n’ais pas spécialement l’envie , ni le temps de me lancer dans un débat sur le sujet .
Surtout pas ici et maintenant....
je vais faire l'effort que je peut, et si ça te chante , libre a toi de me courir après a travers les sujets en relevant mes erreurs

Old Post Jan-21-2004 18:41  Switzerland

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Y'a t'il des Dj'S?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID....B I G tune, massive thumping feel........ [2003] [41]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tatana vs The Mystery - "Soul Cry" (Sam Sharp Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:50.

Forum Rules: