Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nu är det gjort
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Connector
hhahaha, fan vad skön bild!!

grattz!

däänks

Så - när ska vi slänga ihop en "riktig" fest i Wernamo då?

www.laszlo.se

Old Post Jan-21-2004 22:29 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

haha laszlo den där vinylen har jag oxo hittade den på Devotion

Old Post Jan-21-2004 22:32  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
däänks

Så - när ska vi slänga ihop en "riktig" fest i Wernamo då?

Släng ihop du så kommer jag och scratchar

Du sa något om att arangera något i åbro parken (tror jag) för ett tag sedan. Funderar du fortfarande på det?

Soundcloud!

Music by me

Old Post Jan-21-2004 22:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Yepp...vi har länge snackat om att vi ska fixa en fest, men vi har bara inte fått tummen ur röven och gjort något...vill du haka på så är du välkommen...

och vadå scratcha? spelar du hip-hop också? kör vi dubbel-tema på festen så locka det ju definitivt mer folk...finns ju inte så många trance-idioter i värnamo-området...det närmaste vi kommer trance där är ju scooter och benny benassy - satisfaction fanatiker

www.laszlo.se

Old Post Jan-21-2004 23:07 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by JayBee
haha laszlo den där vinylen har jag oxo hittade den på Devotion

hehe...stämmer fint det...har tre tre skivor till utöver den. Aquagen - Lovemachine på 12'' som vi hittade ett antal exemplar av i en Radio/TV butik på lagret där jag jobbade då vi skulle städa undan på grund av att skiten gick i konkurs

O sen har jag två 7;or som jag fick i ett par nummer av DJ Mag

Fast jag beställde tre skivor igår, Marco V vs. Jens - Loops & Things, Motorcycle - ATRC (gammal, jag vet, men den är kung) samt Tim Deluxe - Less talk, more action...

Det räcker väl till att lära sig och mixa med, även om det inte är tre låtar som man har i ett och samma set

www.laszlo.se

Old Post Jan-21-2004 23:10 
Connector
We are connected!

quote:
Yepp...vi har länge snackat om att vi ska fixa en fest, men vi har bara inte fått tummen ur röven och gjort något...vill du haka på så är du välkommen...

och vadå scratcha? spelar du hip-hop också? kör vi dubbel-tema på festen så locka det ju definitivt mer folk...finns ju inte så många trance-idioter i värnamo-området...det närmaste vi kommer trance där är ju scooter och benny benassy - satisfaction fanatiker

Klart jag hjälper till så gott det går om ni tänker göra något. Och nej, jag lirar ingen hiphop (även om jag har fått en massa hiphop vinyler av kompisar som vill att jag ska gå över till the dark side ) Går ju att scratcha trance och techno med

Soundcloud!

Music by me

Old Post Jan-21-2004 23:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Klart jag hjälper till så gott det går om ni tänker göra något. Och nej, jag lirar ingen hiphop (även om jag har fått en massa hiphop vinyler av kompisar som vill att jag ska gå över till the dark side ) Går ju att scratcha trance och techno med

Jo, visst gör det det Men när du specifikt nämnde scratching så trodde jag att du även var lite smyg-battlare Lyssnade du förresten inte på hip-hop innan? Eller det kanske bara var Jon som gjorde det

www.laszlo.se

Old Post Jan-21-2004 23:26 
Connector
We are connected!

quote:
Jo, visst gör det det Men när du specifikt nämnde scratching så trodde jag att du även var lite smyg-battlare Lyssnade du förresten inte på hip-hop innan? Eller det kanske bara var Jon som gjorde det

Smyg-battlare... haha, det ska jag komma ihåg

Och det var bara jon som lyssnade på hiphop (den mobbade fan). I begynnelsen var jag en hjärntvättad nrj-nerd som gillade det radion sa åt mig att gilla. Sen hörde jag sebbe voght på nrj och då blev jag frälst

Soundcloud!

Music by me

Old Post Jan-21-2004 23:30  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Smyg-battlare... haha, det ska jag komma ihåg

Och det var bara jon som lyssnade på hiphop (den mobbade fan).

LMAO!

edit: Fan, jag har inte sett till honom på år och dar...stötte på honom utanför williams på juldagen då brandalarmet hade gått, men det var bara för ett kort ögonlock...vad pysslar han med nu för tiden?

www.laszlo.se

Old Post Jan-21-2004 23:38 
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

quote:
det närmaste vi kommer trance där är ju scooter och benny benassy - satisfaction fanatiker

benny benassi är väl helt okej

Old Post Jan-22-2004 12:27  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by CJ InterCity
benny benassi är väl helt okej

Jag tappade precis all respekt jag hade för dig - fram tills den där smilien uppenbarade sig

Ska jag vara ärlig så diggade jag också låten de två första gångerna jag hörde den - men allvarligt talat - han har ju slängt ihop ett helt jävla album med den där äckliga jävla slingan. Det luktar gammal ost...

www.laszlo.se

Old Post Jan-22-2004 13:09 
Connector
We are connected!

quote:
LMAO!

edit: Fan, jag har inte sett till honom på år och dar...stötte på honom utanför williams på juldagen då brandalarmet hade gått, men det var bara för ett kort ögonlock...vad pysslar han med nu för tiden?

Han skalar potatis i lumpen. Mr kokgruppsbefäl

Och Benny Bagare får allt ta och hitta på nytt. Allt låter likadant ffs

Soundcloud!

Music by me

Old Post Jan-22-2004 19:17  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nu är det gjort
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother Luke Fair ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAalto - "Liquid Sweep" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:42.

Forum Rules: