Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Yepp...vi har länge snackat om att vi ska fixa en fest, men vi har bara inte fått tummen ur röven och gjort något...vill du haka på så är du välkommen...
och vadå scratcha? spelar du hip-hop också? kör vi dubbel-tema på festen så locka det ju definitivt mer folk...finns ju inte så många trance-idioter i värnamo-området...det närmaste vi kommer trance där är ju scooter och benny benassy - satisfaction fanatiker
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by JayBee
haha laszlo den där vinylen har jag oxo hittade den på Devotion
hehe...stämmer fint det...har tre tre skivor till utöver den. Aquagen - Lovemachine på 12'' som vi hittade ett antal exemplar av i en Radio/TV butik på lagret där jag jobbade då vi skulle städa undan på grund av att skiten gick i konkurs
O sen har jag två 7;or som jag fick i ett par nummer av DJ Mag
Fast jag beställde tre skivor igår, Marco V vs. Jens - Loops & Things, Motorcycle - ATRC (gammal, jag vet, men den är kung) samt Tim Deluxe - Less talk, more action...
Det räcker väl till att lära sig och mixa med, även om det inte är tre låtar som man har i ett och samma set
Originally posted by DJ_Laszlo
Yepp...vi har länge snackat om att vi ska fixa en fest, men vi har bara inte fått tummen ur röven och gjort något...vill du haka på så är du välkommen...
och vadå scratcha? spelar du hip-hop också? kör vi dubbel-tema på festen så locka det ju definitivt mer folk...finns ju inte så många trance-idioter i värnamo-området...det närmaste vi kommer trance där är ju scooter och benny benassy - satisfaction fanatiker
Klart jag hjälper till så gott det går om ni tänker göra något. Och nej, jag lirar ingen hiphop (även om jag har fått en massa hiphop vinyler av kompisar som vill att jag ska gå över till the dark side ) Går ju att scratcha trance och techno med
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Connector
Klart jag hjälper till så gott det går om ni tänker göra något. Och nej, jag lirar ingen hiphop (även om jag har fått en massa hiphop vinyler av kompisar som vill att jag ska gå över till the dark side ) Går ju att scratcha trance och techno med
Jo, visst gör det det Men när du specifikt nämnde scratching så trodde jag att du även var lite smyg-battlare Lyssnade du förresten inte på hip-hop innan? Eller det kanske bara var Jon som gjorde det
Originally posted by DJ_Laszlo
Jo, visst gör det det Men när du specifikt nämnde scratching så trodde jag att du även var lite smyg-battlare Lyssnade du förresten inte på hip-hop innan? Eller det kanske bara var Jon som gjorde det
Smyg-battlare... haha, det ska jag komma ihåg
Och det var bara jon som lyssnade på hiphop (den mobbade fan). I begynnelsen var jag en hjärntvättad nrj-nerd som gillade det radion sa åt mig att gilla. Sen hörde jag sebbe voght på nrj och då blev jag frälst
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Connector
Smyg-battlare... haha, det ska jag komma ihåg
Och det var bara jon som lyssnade på hiphop (den mobbade fan).
LMAO!
edit: Fan, jag har inte sett till honom på år och dar...stötte på honom utanför williams på juldagen då brandalarmet hade gått, men det var bara för ett kort ögonlock...vad pysslar han med nu för tiden?
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by CJ InterCity
benny benassi är väl helt okej
Jag tappade precis all respekt jag hade för dig - fram tills den där smilien uppenbarade sig
Ska jag vara ärlig så diggade jag också låten de två första gångerna jag hörde den - men allvarligt talat - han har ju slängt ihop ett helt jävla album med den där äckliga jävla slingan. Det luktar gammal ost...
edit: Fan, jag har inte sett till honom på år och dar...stötte på honom utanför williams på juldagen då brandalarmet hade gått, men det var bara för ett kort ögonlock...vad pysslar han med nu för tiden?
Han skalar potatis i lumpen. Mr kokgruppsbefäl
Och Benny Bagare får allt ta och hitta på nytt. Allt låter likadant ffs