|
| quote: | Originally posted by Magic83
Hoewel ik nog niet heel erg goed ben lijkt het me toch leuk om mee te doen. |
Dat is de goede instelling! Geldt voor mij precies hetzelfde 
Weet nou al dat ik niet zal winnen, aangezien ik die krengen al vier maanden amper heb aangeraakt, maar ik wil wel weer eens iets laten horen.. D'r is wel een beetje veranderd in mijn stijl sinds de vorige keer dat ik meedeed 
___________________
d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
|