Inderdaad, ga dan eens een tijdje niet als een malloot alles downloaden en luisteren.. neem een keer de tijd om lekker buiten te voetballen ofzo.
Dan ga je het vanzelf weer waarderen, echt waar.. en ik spreek uit ervaring, ga maar eens een tijdje in Belgie zitten met alleen een zwart-wit TV met Ned2 en de BRT
Ben het wel redelijk eens met BaRTeZ, ik luister alleen naar ASOT om de nieuwste platen te horen. Als ze de newest tunes selected aanhouden, dan hoeft het misschien geen probleem te zijn.
De charme van ASOT verwdijnt wel op deze manier.
Jan-23-2004 08:17
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
mjah hoe noem je zoiets ook alweer?
Als je iedere dag pannenkoeken eet dan gaat dat ook vervelen ja.
Ik bedoel wie gaat er nu op een donderdagavond 4 uur lang naar alleen maar dezelfde muziek luisteren op de radio...
Jan-23-2004 09:51
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by magrec
mjah hoe noem je zoiets ook alweer?
Verzadiging (maar dat bedoel je vast niet)
quote:
Als je iedere dag pannenkoeken eet dan gaat dat ook vervelen ja.
Ik bedoel wie gaat er nu op een donderdagavond 4 uur lang naar alleen maar dezelfde muziek luisteren op de radio...
Toch nog wel erg veel mensen denk ik.. Bovendien luisteren veel van die Amerikanen toch wel, zeker omdat dat tijdens werktijden is voor hen..
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Trance is tegenwoordig idd naar de klote wat mij betreft. Had het nooit gedacht maar het gevoel in de tunes van tegenwoordig is voor mij ver te zoeken, geef mij maar progressive........
___________________
Sasha!
Jan-23-2004 12:25
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Slechts 2 dingetjes.
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Laat hiermee zien dat je het DJ Radio Show genre niet moet uitmelken en dat ook andere DJ's met een show zich achter de oren moeten gaan krabben over het voortbestaan van hun show.
Wat bedoel je hiermee? Alsof Armin de uitvinder van de Dj radio show is en hem weer terug moet brengen naar de essentie, en dat alle andere dj shows na-apers zijn en maar eens moeten nadenken over het stoppen van hun show?
quote:
Originally posted by Switch
ten tweede: je downloadt ook veel mp3s, veel te vroeg dan wanneer ze officieel op plaat/cd uitkomen. voordat de 99% gemiddelde trance liefhebber het gehoord heeft, heb jij het alweer uitgekakt.
zie je nou dat het allemaal je eigen schuld is? de commercie en de "grootheid" van de trancescene is allemaal jouw schuld, denk daar maar eens bij na.
Komen we weer met dat schijnheilige gelul? Ik zie dat je aan de mix contest meedoet met een mp3 mix, download jij ze uit principe pas een week later of op de release datum? En probeer de platenmaatschappijen er maar eens van te overtuigen dat het downloaden van tracks bijdraagt aan het commerciele succes van het genre. succes!
___________________
Jan-23-2004 13:23
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
Location: NL
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Wat bedoel je hiermee? Alsof Armin de uitvinder van de Dj radio show is en hem weer terug moet brengen naar de essentie, en dat alle andere dj shows na-apers zijn en maar eens moeten nadenken over het stoppen van hun show?
Armin is niet de uitvinder, maar wel 1 van de pioniers op dit gebied. Een invloedrijk persoon, die het goede voorbeeld kan geven. De andere DJ's zijn niet pre defenitie na-apers, maar ze zouden idd eens moeten nadenken over het feit dat als de hype wat word verminderd, iedereen er veel langer plezier van heeft.
Jan-23-2004 15:45
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Armin is niet de uitvinder, maar wel 1 van de pioniers op dit gebied.
Yeah right.
Robin Albers deed dit al toen Armin zijn moeder nog moest roepen als ie gescheten had, omdat ie te klein was om zijn eigen aars af te vegen.
Goede oude tijd van Stadsradio Rotterdam en New Dance Radio zucht.. ik verlang weer zo terug naar die tijd
___________________
We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Jan-23-2004 16:09
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Armin is niet de uitvinder, maar wel 1 van de pioniers op dit gebied. Een invloedrijk persoon, die het goede voorbeeld kan geven. De andere DJ's zijn niet pre defenitie na-apers, maar ze zouden idd eens moeten nadenken over het feit dat als de hype wat word verminderd, iedereen er veel langer plezier van heeft.
whehehe pionier...
Niks mis met hem hoor maar om hem nu pionier te noemen..
Jan-23-2004 16:30
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
Location: NL
Wie heeft dan de (online) DJ Radio Shows groot gemaakt?
Het moet iemand uit de "hedendaagse" trance wereld zijn geweest, want de enorme groei is pas sinds een jaar merkbaar.
Armin met ASOT (sinds half 2001) en (mindere mate) Oakenfold met State Side (begon Okt. 2002) en de GDJB (sinds ?, oudste wat ik kon vinden was half 2002)
(Ik doel btw op het groot aantal trance shows vandaag de dag, en daarvan is Armin met ASOT een pionier in mijn ogen. Dat het idee van een show gejat is van een radio dj die "vroeger" al Snap en 2unlimited aan elkaar draaide en er wat leuks over zei heeft er ff niks mee te maken )
Last edited by BaRTeZ on Jan-23-2004 at 17:09
Jan-23-2004 17:02
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Trouwens maak hier maar van:
quote:
Originally posted by New Wave
COMMERCIELE TRANCE = DOOD
Dit merk je goed wanneer je in de kroeg/lokale disco komt, dan is het echt hopeloos gesteld met de muziek, vroeger had je nog regelmatig redelijk goede "trance" top 40ers.. maar de laatste paar maanden is het echt een drama...