LOL, die zin kunt ge anders interpreteren natuurlijk
hehehe...
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jan-22-2004 21:01
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
quote:
Originally posted by Eagle` Was van plan om met wat vrienden weekendje door te brengen
en daarop moest volgen:
"maar aangezien ik geen vrienden heb mogen alle beta's afkomen!!!"
Enneuh, de zee, das aldus voor mij ook lichtelijk te ver ^^
Misschien moeten we daar nog even mee wachten, en inderdaad een soort tuinfeestje geven. Maar tuinfeestjes gebeuren meestal buiten... Wacht tot het terug warmer wordt. Pooley zijn voorstel leek mij redelijk realistisch en haalbaar.
Jan-22-2004 21:03
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Héhhé
Best centraal houden he
Beetje afwachten tot iedereen weer der tegenaan kan.
Examens he
Jan-22-2004 21:03
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by pooley
Héhhé
Best centraal houden he
Beetje afwachten tot iedereen weer der tegenaan kan.
Examens he
jaaaaaaaaaaaaaa
ben weer blokke
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jan-22-2004 21:06
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Kom er nog eens mee boven binnen een paar weken. Organiseer iets in't paasverlof.
quote:
Kom kom het is toch een leuk ideetje, en dan zeggen ze da ik ne tamme luie dronkelap ben tsssssssss
goh, vanwaar halen ze dat nu?
Jan-22-2004 21:08
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
quote:
Originally posted by Nabistai
Goed, ideetje dus mss eventjes uitstellen, maar misschien kunnen sommige mensen al eens kijken wanneer ze iets kunnen regelen hé (als ouders op vakantie zijn ofzo).
Kom kom het is toch een leuk ideetje, en dan zeggen ze da ik ne tamme luie dronkelap ben tsssssssss
als het echt nergens lukt kuis ik onze garage wel is op .
Ik sta der dus volledig achter maw! =)
Jan-22-2004 22:21
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Ik kan die posts wel naar hier moven, maar dan gaat dat iets gek geven, want posts staan altijd gerangschikt op tijd en de meeste posts in 'stel-uzelf-voor' zijn voor uw eerste post gemaakt, Nabistai.
Ik sta er ook volledig achter. Lijkt me heel leuk, een beta-party We gaan ervoor!
Edit : Ik heb een paar posts uit 'stel-uzelf-voor' die gemaakt zijn na de eerste post uit deze thread naar hier gemoved. Maak u maar geen zorgen over de 'stel-uzelf-voor'-thread; af en toe filter ik daar weer alle posts, zodat het weer overzichtelijk wordt.