|
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Nååååååå, vel er dette Holland, men at det blir holdt fester av denne typen hver helg er vel å overdrive en smule. Q-Dance har en del events gående, men det går som regel minst en måned mellom hver av dem.
For min del tar jeg muligens turen over for denne festen da det skal komme en ny turoperatør med meget billige billetter til Amsterdam her i Norge snart. Tiden får vise.. |
nja.. stora fester finns det kanske en eller två om månaden.
kort lista för 2004:
jan.31 Trance Energy, Utrecht (30.000)
jan.31 Trip2Dreamland, Utrecht (6.000)
feb.07 X-Qlusive Luna, Amsterdam (7.000)
feb.14 Hardbass, Zoetermeer (10.000?)
mar.20 Masters of Hardcore, Eindhoven (7.000)
mar.20 TeQnology, Amsterdam (7.000)
mar.27 Intenze, Arnhem (6.000?)
apr.10 In Qontrol, Amsterdam (+-35.000)
apr.24 GhostTown, Utrecht (6.000)
maj.08 Pleasure Dome, Arnhem (+-30.000)
maj.08 Raving Nightmare, Maastricht (7.500?)
jun.?? DefQon 1, Almere (40.000)
jun.26 Impulz Outdoor, Bussloo (20/30.000?)
jul.03 Awakenings Festival, Amsterdam (20.000?)
jul.03 Sensation White, Amsterdam (40.000)
jul.10 Sensation Black, Amsterdam (40.000)
jul.17 Extrema Outdoor, Best (20.000?)
aug.07 Dance Valley, Amsterdam (45.000?)
aug.21 Mysteryland, Amsterdam (+-50.000)
okt.23 Thunderdome, ? (20/30.000?)
nov.?? Qlimax, Arnhem (+-30.000)
dec.18 Innercity, Amsterdam (45.000)
jag är inte säkert angående besökarantaler men ändå. det ger ett idé
___________________
GHF Community - for all your EDM needs!
|