| quote: | Originally posted by BetaFactory
Uskon että olet Airvision ymmärtänyt postaukseni vähän väärällä tavalla. Syy siihen oli varmasti se, että minä kirjoitin jonkun verran epämääräisesti (ei aina ole maailman helpoin asia kirjoittaa vieraalla kielellä).
Tottakai Aalto/Super8 tietävät, mitä tekevät. He ovat ammattimiehiä, ja heidän tietämys trancesta, sen perinnöstä, sen tuottamisesta jne. on varmasti tuhatkertainen jos verrataan minun omaan tietämykseeni.
Minä vain sanoin, että omasta mielestäni Super8 - Alba menee osittain puuroksi. En ole väittänyt, että näin menisi myös muiden osalta. Elo itse kuin varmasti tuhannet muut ovat toista mieltä.
Mr Mystery: onhan se totta että paljon on miksauksesta kiinni. Kuitenkin väittäisin, että BT hallitsee tilannetta paremmin (ainakin toistaiseksi) kuin Super8/Aalto.
Aalto - Rush (Super8 vs. Orkide Remix) toimii toisaalta aivan hienosti myös minun korvissani.
Toivottavasti sain kirjoitettua selvemmin tällä kertaa (Airvision? ) |
-Joo saattoi käydä niinkin et tulkitsin viestisi väärin
Jäi vaan mietityttää toi Alban soundaus et miten se voi soundaa huonosti..hhmm..samoilla Mackie:llä noi tuotokset on mixattu et pitäis soundaa samalla tapaa järkevästi asiaa ajatellen.
Kun luulis et mixaus/masterointi tyyli on varmasti sama kaikissa biiseissä kun sen oikean tyylin löytää.
Itse en huomaa poikkeevuutta kyseisen biisin kohdalla.
No mut anyway ei tästä viitsi vääntää kättä tän enempää joten no hard feelings
Joten vknlpuja vaan!!