Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > DJ-installatie kopen: Waar?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Welke winkel btw?

En ik ga morgen een koptelefoon kopen, in Brussel ergens maar ik zou niet weten waar.
In de Frac zag is senn's hangen maar Fnac is dan weer #@| duur.

Iemand een ideetje?

Old Post Jan-25-2004 15:51  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

KOOPT U NE SONY MVDDRRDSFDSQ 700 OMFG8118!!

KOSTMAAR 800 EURO OMFG881!!!

stanton djpro2000s en kben er gelukkig mee, voor een schoon prijske... en tiesto ook blijkbaar ;f

Old Post Jan-25-2004 15:58 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Tiger777
De ziekte verspreidt zich...
En ene keer dat ge draaitafels hebt, is het leven voor altijd veranderd. NOOIT zult ge nog geld teveel uitgeven, ALTIJD elken euro 3 keer opdraaien... Gierigheid zal jullie deel worden!!!

kheb nu al geld tekort... beter afzien van dat vinyl-ideetje?

neeeh toch niet (me is van plan weer werk te zoeke na de examens...)

Old Post Jan-25-2004 16:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Miss Z
(me is van plan weer werk te zoeke na de examens...)

Jah, ik was da ook...

Haja, ik heb juist gezien voor de mensen die een draaitafel willen kopen:

een Acura (onder een andere naam weliswaar) voor 370€!
http://www.orbit-dj.com/scripts/pro...p?ProductID=662

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jan-25-2004 16:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

_winkels_ in brusssel iemand met goeie koptelefoons?

Tis dus voor morgen

Old Post Jan-25-2004 17:24  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TatanaGirl
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

Ik denk dat ik, als ik een beetje rijker ben, in de soundstation ga kijken. Daar vallen de prijzen goed mee! Maar eerst moet ik keihard gaan werken in de krokusvakantie Ik ben me nu al aan het verheugen om mijn eerste vinyl te kopen en te draaien

Groetjes

TatanaGirl

Old Post Jan-26-2004 09:41  Belgium
Click Here to See the Profile for TatanaGirl Click here to Send TatanaGirl a Private Message Add TatanaGirl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

Die vinylverslaving moogt ge allemaal heel serieus nemen hoor
Nuja ik weet niet hoeveel zakgeld jullie krijgen enzo, maar ge moogter van uit gaan dat ge vaak ZO veel zin gaat hebben om platen te kopen dat ge der echt niet meer door gaat buiten komen. Tenzij ge van uw hart een steen kunt maken en weer maar es nen hoop goeie platen kunt laten liggen...

nuja, ik leef hier soms een week in leuven met 15 euro voor eten en drank, enkel en alleen omdat ik dan twee plaatjes meer kan gaan kopen... simpel voorbeeldje :P

Old Post Jan-26-2004 09:55 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Nog geen koptelefoon genomen.
Ben wel ff i nde Fnac geweest en der warne 5-10 soorten senn's maar kwist echt ni wat nemen dus mr uigesteld.
Beetje info opzoeken zodat ik een goeie kan kopen.
Kheb toch nog tijd tot donderdag ofzo

Old Post Jan-26-2004 13:01  Belgium
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Die vinylverslaving moogt ge allemaal heel serieus nemen hoor

Dat zou ik inderdaad maar doen ja, het is geen goedkope hobby..

En doe alsjeblieft niet net als ik: veel platen van een bepaalde stijl gaan kopen en er dan achter komen dat dat toch niet is wat je wil gaan draaien.. Kost nog eens extra veel geld

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jan-26-2004 13:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

quote:
Originally posted by pooley
Nog geen koptelefoon genomen.
Ben wel ff i nde Fnac geweest en der warne 5-10 soorten senn's maar kwist echt ni wat nemen dus mr uigesteld.
Beetje info opzoeken zodat ik een goeie kan kopen.
Kheb toch nog tijd tot donderdag ofzo

Deze kan ik krijgen voor 69€. De DJ PRO 2000s van stanton. Volgens dre van newline heel goed. Maandag ben ik in brussel (kom wa geld uitgeven aan plaatjes en koptelefoon of naald, ik weet nog ni), goesting om iets af te spreke?

quote:
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jan-26-2004 18:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

van waar edde die gehaald?
Kzou em vroeger wille nhebben omdat ik woensdag alles hier verwacht

Old Post Jan-26-2004 18:50  Belgium
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Ik heb der zelf nog gene he, ik dacht eraan zo eentje te kopen. Maandag ben ik vrij, maandagmorgen om preciezer te zijn
Ma als ge zelf al wilt gaan zien, bij ADS concert in de Zuidlaan (#169)

quote:

Old Post Jan-26-2004 18:52  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > DJ-installatie kopen: Waar?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Tiesto @ Dutch Dimension 2002 - Does anybody know the 65th track? [2018] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGroove Coverage - "The End" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:18.

Forum Rules: