|
| quote: | Originally posted by RebeL9
satt och lyssnade på radio idag och hörde Lisa Miskowsky - Lady Stardust. Måste erkänna att den låten innehåller mycket vackrare vocals än ATRC. Asså Lisa har sån otroligt vacker stämma. Hon borde teama med BT och börja göra vocals för trancelåtar. BT vet hur man hanterar fagra stämmor |
Håller med, hon har en fin röst och Lady Stardust är dessutom en fin sång, tycker jag. Lite produktion av BT + Lisa Miskowskys sång skulle nog förmodligen kunna bli väldigt lyckat, förutsatt att BT inte gör en total overkill med effekter och tweaks, som han gör ibland. 
|