|
| quote: | Originally posted by jeremy1984
Ska bli kul o höra hur Warp Brothers låter "på riktigt" |
Nja, aldrig varit ett fan till Warp Brothers, tyckte deras Blast The Spekaers och UK Remixen hade stil, men det går inte jämnföra deras producerande med deras discjockande.
Dom är jävligt klockrena på DJ:a den saken är redan klar, fick för ett live set asv dom från Australien när dom lira, och det var riktigt skönt ös, dom använder mycket liknande låtar som:
Tom-X - Hardstyle
Och "Satisfaction" ljudet som kan anses som form av klubb hardstyle, men jag vet. Men dom överasskande mig rejält med DJ-setet, så då var det utan tvekning att dom skulle få knapa ihop ett DJ-set till Hard Alliance
___________________
|