Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Quel remix de Energy 52 - Cafe Del Mar preferez vous?
Quel remix de Energy 52 - Cafe Del Mar preferez vous?
You do not have permission to vote on this poll.
Kid Paul Mix 0 0%
Kid Paul Peace Mix 0 0%
Cosmic Baby's Impression Mix 0 0%
Original Three 'n One Remix 8 36.36%
Three 'N One 2002 Remix 2 9.09%
Oliver Lieb's L.S.G. Remixs (remixs "1" et "2") 0 0%
Ivan Mix 0 0%
Humate Remix 0 0%
Ralf Hildenbeutel Porte De Bagnolet Mix 0 0%
Solar Stone Remix 0 0%
Universal State Of Mind Mix 0 0%
Josh Abrahams Downunder Mix 0 0%
Nalin & Kane Remix 2 9.09%
Hybrid's Time Traveller Remix 1 4.55%
Deepsky's Stateside Cannon Mix 0 0%
Pure Nova & DJ Eyal Project Mix 0 0%
Marco V Remix - Cafe del Marco remix 5 22.73%
John '00' Flemming Remix 2 9.09%
Michael Woods Ambient Remix 2 9.09%
Michael Woods Mix 0 0%
Kid Loops Remix 0 0%
Total: 22 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djkpsul
tranceaddict

Registered: Nov 2002
Smiley DJ en réponse à transa e.p

"Original Three 'n One Remix"

Trop d'émotions, de souvenirs, de folie........... de tous quoi
le Nalin & Kane en deuxieme position

=> je suis donc ok l'original three'n One rmx est sûrment mon préféré, effectivement bcp de souvenirs.
Par contre je place en 2ème position celui de Marco V, il tape un peu plus, moins agréable à écouter (encore que cela puisse se discuter) que celui de three'n One mais plus efficace sur piste...

Old Post Jan-28-2004 10:09  France
Click Here to See the Profile for djkpsul Click here to Send djkpsul a Private Message Add djkpsul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003
Re: en réponse à transa e.p

quote:
Originally posted by djkpsul
moins agréable à écouter (encore que cela puisse se discuter) que celui de three'n One mais plus efficace sur piste...

Pas daccord,

Dans une soirée tu joues le MarcoV cela peut passer inaperçu dans ton set pour les 3/4 des personnes (cela ne veut pas dire qu'il ne faut pas le jouer)

tu joues le Three'N'One c'est l'explosion du "dance floor" et ça marque les esprits

C'est ce que je retiens des soirées auxquelles j'ai participé en tant que Dj et Spectateur

Old Post Jan-28-2004 11:17  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

l'original mix n'est pas un remix!
so... je préfere le remix du Marco V

Old Post Jan-28-2004 11:57  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djkpsul
tranceaddict

Re: Re: en réponse à transa e.p

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Pas daccord,

Dans une soirée tu joues le MarcoV cela peut passer inaperçu dans ton set pour les 3/4 des personnes (cela ne veut pas dire qu'il ne faut pas le jouer)

tu joues le Three'N'One c'est l'explosion du "dance floor" et ça marque les esprits

C'est ce que je retiens des soirées auxquelles j'ai participé en tant que Dj et Spectateur

Tout dépend du public... je ne sais pas de quelles salles ou région tu parles et je ne met pas en doute ta parole. Néanmoins, d'après mon expérience en tant que spectateur et dj aussi, j'ai remarqué dans la zone ou je mixe (pays basque espagnol et français) et dans les endroits ou je suis allé celui de marco V passait un peu mieux car c tjrs "café del mar" revu et corrigé, certes mais il bouge un peu plus et le public que je fréquente la bàs ou pour qui je "joue" préfère car plus dansant. Un exemple: ron hagen et pascal m "on stream" est un de mes favoris, il est bien travaillé la nappe n'est pas trop calme donc ss pb pr ma playlist. Par contre, je suis carrément dingue de scott bond vs solarstone "3rd earth" ms trop calme. Donc je le passe très peu, en fin de session par exemple... si je le passe. Voilà comment ça marche de mon côté.

Old Post Jan-28-2004 14:05  France
Click Here to See the Profile for djkpsul Click here to Send djkpsul a Private Message Add djkpsul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

1) Three'n'one
2) Nalin & Kane
3) John 00 Fleming
4) Marco V
5) Humate

Old Post Jan-28-2004 16:04  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by ScuL
l'original mix n'est pas un remix!
so... je préfere le remix du Marco V

c'est vrai ca ! bien vu

Old Post Jan-28-2004 16:24  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

[mode quiche en ortho]

de toutes fassons, ont peu pas aidité un paul.

[/mode quiche en ortho]

Old Post Jan-28-2004 18:01  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

Three n one!

Old Post Jan-28-2004 19:31  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aghnär
Kystouille owns you

Location: If You Do Not Know The Present How Can You Claim To Know The Future

quote:
Originally posted by d&b
j'en connais pas beaucoup mais dans ceux que je connais ca serait plutot :
Marcel Woods chillout et Nalin & Kane.

quote:
Originally posted by stanymi
J'ai jamais été fan de cette zik alors pour moi le meilleur mm si j'en ai sans doute pas écouté la moitié dla moitié(le quart donc oui merci) de ce qui existe, ce sera la version chillout de Marcel Woods.

C pas vraiment le genre de Marcel Woods de faire du Chillout !

Je me demande bien pourquoi vous écrivez Marcel au lieu de Michael !!

Old Post Jan-29-2004 12:54  France
Click Here to See the Profile for Aghnär Click here to Send Aghnär a Private Message Add Aghnär to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Aghnär

C pas vraiment le genre de Marcel Woods de faire du Chillout !

Je me demande bien pourquoi vous écrivez Marcel au lieu de Michael !!

oui moi aussi je me demande encore

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jan-29-2004 14:00  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

pfoulala dur de choisir
je les aime tous je crois mais plus particulierement ceux d'oliver lieb, hybrid, marco v, solar stone, deepsky....
jlé aime touuuuus

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jan-30-2004 18:23  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

j'aime beaucoup le remix ambient de monsieur Woods (tout le monde est d'accord ? ), et la version originale bien sur.

Old Post Jan-30-2004 18:59  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Quel remix de Energy 52 - Cafe Del Mar preferez vous?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Dance Id #1 [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlank & Jones - "Beyond Time" (The Thrillseekers Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:59.

Forum Rules: