|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jukx
ah! ja dat zal vast ook de reden zijn dat er in andere threads hetzelfde wordt gedacht... oa in die met Dagobert. (dat zei je net namelijk zelf.)
en de reden waarom ik erover begon is dat jij zoiets zei van: "hou nu je mond maar, anders moet er alwéér een thread gesloten worden en dat is dan aan jou te danken."
1) dat dreigen om een thread te closen omdat je op het punt staat een discussie te verliezen vind ik gewoon erg zwak.
2) en dan ook nog suggeren dat die uit de hand gelopen discussie tussen ons geheel aan mij te wijten is vind ik al helemaal onterecht aangezien jij daar een even groot aandeel in gehad hebt!
ik stelde gewoon een hele normale (indirecte) vraag en daar reageerde jij toch behoorlijk sarcastisch (arrogant?) op. dat was de oorzaak van de hele discussie.
zo nu ken je de reden achter mijn beschuldiging...
nu ga ik echt film kijken!
de groetjes! |
1)ik heb nergens gedreigd om een thread te closen, ik zei alleen dat ik het onnodig vond om met de discussie door te gaan omdat er altijd andere mensen zich ermee gaan bemoeien en dan loopt het altijd uit de hand (dat was de bedoeling tenminste van die opmerking) en dan word de thread geclosed, en dat had dus helemal niet te maken met het verliezen van een discussie te maken (ben niet van mening dat ik hem aan het verliezen ben)
2) die snap ik helemaal niet aangezien ik nergens heb gezegd, of ook maar een hint gegeven, dat ik dacht dat jij de enige was die de discussie heeft ingeleid
nog een paar andere dingetjes:
1. jij was ook degene die zei in de Dago B Duck thread dat wij ons boven de rest van de TA's voelden staan, dus er word eigenlijk maar door één iemand zo gedacht en dat ben jij!
2. en jij was helemaal niet sarcastisch in je opmerkingen hoor:
| quote: | | ja sorry dat ik zo hard overkom hoor... maar "maak van je hart geen moordkuil" zei mijn mammie altijd. |
| quote: | Nu zou ik zoiets kunnen zeggen als: "Goh, misschien is het beter als je eerst goed nadenkt over de kritiek die je op iemand levert..."
ochjee, nu heb ik het toch gezegd  |
en wat vond jij dan wel zo sarcastich van mijn reply.......???
dit misschien??
| quote: | of zit ik nu ff stom te lullen en betekent "jammer van de techno" hetzelfde als "ik vind jou mix niks aan"????
dat snap ik niet helemaal |
dit was verreweg niet zo sarcastisch als jou opmerkingen, sterker nog, deze opmerking was niet eens sarcastisch bedoelt
Point made, en nu hou ik op en ga ook een film kijken, moet alleen nog zien welke.......en dan om 6 uur weg om mijn parents van het vliegveld op te halen )
Aug-08-2001 00:26
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:28.
Forum Rules: