Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Weekender-tråden
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Behold, my arse.

Jag kan tyvärr inte ändra titeln på tråden...ni får helt enkelt starta en ny som bara är till för weekender eftersnack

kram

Old Post Feb-09-2004 14:19 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

men altså är inte weekender en gay klub nu?

förutom typ orkidea så har jag alldrig riktigt gillat linorna på weekender/fokused kväller (därimot är deras events bra, så jag dissar inte altså, smak sak.) men nu när det är gayklub blir man fundersam om man vågar dra dit.. känns lite skummt bara. altså har inget emot gay, jag är fan halv gay själv men ändå.. ääh vet inte men har inte varit där sedan dem ändrade

Old Post Feb-09-2004 15:42  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by JayBee
men altså är inte weekender en gay klub nu?

förutom typ orkidea så har jag alldrig riktigt gillat linorna på weekender/fokused kväller (därimot är deras events bra, så jag dissar inte altså, smak sak.) men nu när det är gayklub blir man fundersam om man vågar dra dit.. känns lite skummt bara. altså har inget emot gay, jag är fan halv gay själv men ändå.. ääh vet inte men har inte varit där sedan dem ändrade

Vem har sagt att det är gayklubb ? Det är inte gayklubb kan jag meddela men balkongen är numer mer till för gaypubliken... det kommer alla möjliga människor till Weekender vilket jag bara tycker e coolt... turboturkar, svennar, bögar, lebbar, transar, trancers, housare, hetros, knasputtar och så jag.

Föresten så är Jezper aka Airbase på ingång... han spelar ju härlig melodisk trance så de stänker om de...

Last edited by SteveTranz4ever on Feb-09-2004 at 16:07

Old Post Feb-09-2004 16:01  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

skön blandning av folk på gk tycker jag.. tycker dessutom prog är skönt som fan att dansa till... gillar det lika bra som trance vad det gäller dansvänlighet.. breaksen i trance är barajobbiga när man vill dansa tycker jag.. men för njutning och eufori över huvud taget så är trance the one and only..

Old Post Feb-09-2004 17:59  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Fan gubbar ni kom med på Skelett.nu också

Old Post Feb-09-2004 23:36  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

sista bilden e grymt snygg! små detaljer som gör den klockren
ser ut som ett litet rött hjärta i bakgrunden.. skitsnygga färger över hela bilden generellt, syns att det är rörelse och liv i bilden, coolt me skivspelaren i förgrunden.. och bäst av allt! Fina TA's som motiv!!!!! -weeeeeeee! borde ramas in!

ja måste nog skriva till superMagnus me lite creds

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-10-2004 00:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zliten
tranceaddict

Registered: Nov 2003
Sneaker Pimp

Andy ser ut som en indisk nk man " Precis som någon sa på skellet.nu.."

Och jag ser ut som en halvgrek som har druckit för mycket av den fina lakrits ouzon '

Detta var ingen bild jag gillade.. haha

Old Post Feb-10-2004 13:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Zliten Click here to Send Zliten a Private Message Add Zliten to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Det kommer ett gäng trevliga Weekender kvällar framöver... fler kvällar är presenterade på Fokused hemsida nu

Parham
Band Of Brothers: Özgür Can, Ruozbeh Delavari, Omid R
http://www.fokused.net/new/up_event...info_040409.htm

Jokke
YA'MO
Raymond Baaklini
http://www.fokused.net/new/up_event...info_040416.htm

James Holden
Petter
http://www.fokused.net/new/up_event...info_040423.htm

Atmos
JdotP
http://www.fokused.net/new/up_event...info_040430.htm

Last edited by SteveTranz4ever on Apr-01-2004 at 13:54

Old Post Apr-01-2004 10:30  Sweden
staz
Supreme tranceaddict

vem e petter? ere hip hop petter eller? :P

Old Post Apr-01-2004 12:04  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by staz
vem e petter? ere hip hop petter eller? :P

Jepp, la om til prog etter han gikk lei av hiphop

Men seriøst, let opp Petter - These Days / Twist Moët for bevis på at Petter er en av de største musikalske talentene Sverige kan by på.

Old Post Apr-01-2004 12:14  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

är du seriös eller? :P
har ärligt talat ingen aning.

Old Post Apr-01-2004 12:25  Sweden
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by staz
är du seriös eller? :P
har ärligt talat ingen aning.

http://www.discogs.com/artist/Petter

Det burde holde Riktignok har de blandet en av hiphop-Petter sine låter inn her, men det får så være.

Old Post Apr-01-2004 13:16  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Weekender-tråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this tune [2004] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDeux - Deux (Original Club Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:15.

Forum Rules: