Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Club vs Trance events
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by St_Andrew
events verkar fetare, tycker det e maffigt när det e mkt folk
jo men det som stör mig är att det blir så opersonligt.

och dessutom hatar jag trance energy och sensations stil på deras filmer och sånt.. ÅÅÅH alltid så töntiga röster och så typ filmar de nån tjejs bröst i slow motion, Man dör ju fan utav tönt känslor.

vägra ha en London röst eller brooklyn röst eller nått coolt. och så kan de filma mer som steve, typ i publiken och som från en persons synvinel inte nån jävla kåt fågel

Old Post Feb-04-2004 13:58  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Goldiluxe
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by JayBee

vägra ha en London röst eller brooklyn röst eller nått coolt. och så kan de filma mer som steve, typ i publiken och som från en persons synvinel inte nån jävla kåt fågel

Jag Haller med DIG

Opersonligt o sunkigt.

HOOORAAAAY for najsa klubbar med stil!

Old Post Feb-04-2004 14:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Goldiluxe Click here to Send Goldiluxe a Private Message Add Goldiluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:

på vilket sett är det mer opersonligt och varför ska det vara så personligt för...?

Old Post Feb-04-2004 14:11  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
på vilket sett är det mer opersonligt och varför ska det vara så personligt för...?
därför att man är inte en person längre utan en publik.

altså på en mindre fest som devotion var jag uppe och dansade med Above & beyond.. det var helt ok med dem. och de snackade med skit mycket folk efter deras set oxo. och sen när man är på mindre event känner man ofta igen folk, man kan typ snacka med folk och chilla lite i någon soffa eller så typ. men liksom på sensation får du stå i en klump och dansa tills du dör (vilket oxo är kul men det kan man göra på ett mindre event oxo).

jag tycker det är kul att dra EX på spring cruise nu för det ska bli så kul att få träffa alla roliga personer. men om det hadde varit sensation hadde jag typ bara träffat vissa KANSKE innan festen och sen hadde de försvunnit in i svarta hålet

Old Post Feb-04-2004 14:15  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:

och dessutom hatar jag trance energy och sensations stil på deras filmer och sånt.. ÅÅÅH alltid så töntiga röster och så typ filmar de nån tjejs bröst i slow motion, Man dör ju fan utav tönt känslor.

En fråga bara..
Har du stått bland publiken när allt det där töntiga (som du kallar det) händer på TE, sensation?

Old Post Feb-04-2004 14:17  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Goldiluxe
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2003

Jag haller fortfarande med JB!

MEN om du inte statt dar borde du prova det forst, kanske tycker du Jattemycket om det nar du val star dar.

Jag verkar vara den enda som upplevt det och som INTE tycker det ar speciellt upphetsande.
Smaken ar som baken.
Fet eller liten, men alltid delad.

Old Post Feb-04-2004 14:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Goldiluxe Click here to Send Goldiluxe a Private Message Add Goldiluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Delvis utanför ämnet, men den största publik som jag varit en delmängd av var ca 65 000 människor

Old Post Feb-04-2004 14:21 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by reveal
Jag har aldrig varit på nåt stort "event", så därför skulle jag gärna vilja besöka ett och se hur det är Det verkar ju inte tråkigt iaf

quote:
Originally posted by reveal
Delvis utanför ämnet, men den största publik som jag varit en delmängd av var ca 65 000 människor

that made sense!

Old Post Feb-04-2004 14:26  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

SWE_trance: vi tog ju detta på msn men kan skriva det här ändå. som sagt du har rätt med att jag inte själv har varit där.

men av det jag har sett på video (crika 5-10 officiella filmer sammanlagt från sensation och trance energy) så tycker jag att det bara är pinsamt när de zoomar in på en tjej i cirka 30-60 sekunder och kör slowmotion. jag tänker mig bara in i den personens situation och blir röd i ansiktet, vill inte åka dit.

och rösten är smak sak helt enkelt. det är inte bara sensation, samma sak gäller när man går på bio. Djup mörk röst är coolt men det har varit igång flera år nu man vill blanda lite :P

Old Post Feb-04-2004 14:26  Sweden
JayBee
Trance Fanatic

quote:
that made sense!
hehe erik din SMART ASS du är på hugget som alltid. rolig miss utav reveal där men jag antar att han menade någon annan folk massa och inte ett trance event?

EDIT: om någon ond professor uppfinner en "brain stealer" så ska jag sno eriks intelegens hehe... matematiker och filosof i ett! värsta köpet.

Old Post Feb-04-2004 14:28  Sweden
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

^^^ Exakt Har inte varit på något "tranceevent", men jag har varit på massor med konserter (Det var Metallica den gången publiken var så stor förresten )

Old Post Feb-04-2004 14:30 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
that made sense!

hahaha klockrent KÄRLEK!

det beror på linan/sällskap etc. vad jag väljer.. givetvis har både klubb vs stort event för- och nackdelar

har nog dock en för- till feta events har inte upplevt nåt kalasbra på klubb än de e oftast rätt mjäkigt där.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-04-2004 14:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Club vs Trance events
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid awesome trance tune from 1994 [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJuno Reactor - Conga Fury [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:39.

Forum Rules: