Kleinenberg 2x .. Van Tiesto is 1 van zijn Ibiza sets ook een E-Mix gemaakt dus Tiesto eigenlijk ook 2x, alhoewel hij dus maar 1x werkelijk voor BBC mixte.
Feb-05-2004 17:39
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
_O_ voor Ferry mooi neergezette set, lekkere rustige trance geen Trance Energy blijdschap, meer in de stijl van z'n Spundae CD. Goed gedaan Ferry Weer een E-Mix om trots op te mogen zijn dat die door een Nederlander is neergezet
Feb-08-2004 11:27
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Ferry Corsten on Radio1 Essential Mix 8 Feb/2004
1. Ferry Corsten - Kyoto
2. Salt Lake - Rendezvous (Rusch & Elusive remix)
3. Ferry Corsten vs. the Thrillseekers - Sublime
4. Delerium - Truly (Signum Club Remix)
5. BT- Force of Gravity (Ferry Corsten Bootleg Mix)
6. Agnelli & Nelson pres. Green Atlas - Circulation
7. Ferry Corsten - Right of Way
8. Musix - Cyber Desire
9. Fred Baker - My Thing
10. Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
11. Rio Klein - Fearless (Push Remix)
12. F. Massif - Somebody (Ferry Corsten Remix)
13. DJ Warden - Untitled
14. Three Drives - Signs of the Universe
15. ID
16. Mojado Feat Mr Sam - Naranja
17. ID
18. Hertz - Recreate (Montana Remix)
19. Adam Sheridan - ID
Feb-08-2004 11:37
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Chicane
Kleinenberg 2x .. Van Tiesto is 1 van zijn Ibiza sets ook een E-Mix gemaakt dus Tiesto eigenlijk ook 2x, alhoewel hij dus maar 1x werkelijk voor BBC mixte.
kleinenberg zelfs 3x
Waar heb je het over?
ik heb t over DJ Warden - untitled, die stond in de Trance Energy tracklist verkeerd en nu is die weer hierheen gekopieerd als DJ Warden - Untitled. Dit is gewoon de B-kant van Sander van Doorn - Loaded.
sla ff een normale toon aan ja
Feb-08-2004 13:53
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
De laatste tijd zijn alle Ferry Corsten sets echt van hoge kwaliteit!!
Ik heb de essential set nog niet gehoord, maar de tracklist is vergelijkbaar met Ferry's recente sets. Z'n platenkeuze vind ik momenteel beter als van Armin of Tiesto. Het valt me toch weer op, dat Ferry echt een van beter mixers is op trancegebied. Zijn overgangen zijn zeker van hoge kwaliteit, het tempo blijft er lekker inzitten en de meesten platen worden er (zoals zo vaak) niet meteen uitgemixed.
Feb-09-2004 10:53
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by ahp2002
ik heb t over DJ Warden - untitled, die stond in de Trance Energy tracklist verkeerd en nu is die weer hierheen gekopieerd als DJ Warden - Untitled. Dit is gewoon de B-kant van Sander van Doorn - Loaded.
sla ff een normale toon aan ja
Volgensmij is die track die jij noemt niet de B-Kant, maar gewoon lekker de A-Kant van Sander van Doorn - Loaded.
Originally posted by dj_spare
Volgensmij is die track die jij noemt niet de B-Kant, maar gewoon lekker de A-Kant van Sander van Doorn - Loaded.
nou,nou dat is lachen! ik heb die plaat hier liggen en de A-kant is een rustige progressive track a la Sander Kleinenberg en de B-kant degene die Ferry draait. mwehehe