Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De ideale party-organisator
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
1. Omdat ze geen visie hebben, niet tegen kritiek kunnen en geld hun grootste drijfveer is , waardoor ze geen ethiek hebben en zaken in het belang van de scene regelen.

De belangenvereniging voor danceorganisaties was toch o.a. een initiatief van ID&T....?

quote:
Dit is dikke bullshit allemaal Sjinees. Je hebt gelijk wat er gebeurt is, maar ik kan ook TIENTALLEN van dit soort dingen over ID&T opnoemen, wat ik niet zal doen overigens (behalve 1: het tekort aan water op Mysteryland 2002....!!!). Heb op genoeg ID&T feesten gewerkt om te zien wat voor een dingen ook DAAR misgaan.

Wat is hier dikke bullshit aan? Het zijn dingen die gewoon bekend zijn hoor. Ik zeg trouwnes niét dat er dingen niet misgaan bij ID&T. Het is wél algemeen bekend dat het gewoon strak georganiseerde feesten zijn, daarmee is iedereen het toch wel over eens, lijkt me.

Wat voor dingen? Ik heb het nu over dingen die écht misgaan en het publiek er direct wat van merkt (water op, geen eten meer op feest). Dus niet over de koffie die niet op tijd voor de dj kwam Het lijkt me dat als er dingen zijn die écht misgingen, dit al lang en breed bekend was geraakt...

Old Post Feb-07-2004 00:23 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Re: Re: Re: De ideale party-organisator

quote:
Originally posted by Optimus
De belangenvereniging voor danceorganisaties was toch o.a. een initiatief van ID&T....?

Nee...dat was niet speciaal van hen. Plus het was MOEILIJK om al die lui aan 1 tafel te krijgen. UDC en ID&T wilden niet eens met elkaar om de tafel :S en met alleen dit punt doe je niet af aan het feit dat ze niet tegen kritiek kunnen. Forum sluiten is bv nog een voorbeeld.

quote:

Wat is hier dikke bullshit aan? Het zijn dingen die gewoon bekend zijn hoor. Ik zeg trouwnes niét dat er dingen niet misgaan bij ID&T. Het is wél algemeen bekend dat het gewoon strak georganiseerde feesten zijn, daarmee is iedereen het toch wel over eens, lijkt me.

Wat voor dingen? Ik heb het nu over dingen die écht misgaan en het publiek er direct wat van merkt (water op, geen eten meer op feest). Dus niet over de koffie die niet op tijd voor de dj kwam Het lijkt me dat als er dingen zijn die écht misgingen, dit al lang en breed bekend was geraakt...

Water was op tijdens Mysteryland.
Joh, er gaan overal dingen mis, niet allen bij ID&T.
Maar ik wil het er nie eens meer over hebben, ID&T en de rest.
Feesten organiseren het top, maar niet volgens 'mijn visie'.

Old Post Feb-08-2004 19:19 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

De beste party organisator is de organisator die danny tenaglia naar nederland haalt voor een 12 uurs set in de heineken music hall

____

ff ontopic

ID&T straalt gewoon een bepaalde arrogantie uit (wel/niet verdiend) goed dat kunnen ze ook maken blijkbaar het wordt gepikt door de massa. Ze moeten winst halen en dan zul je ze niet snel met een wat ander concept komen wat ik in mijn ogen jammer vind en wat dat betreft heb ik niet zoveel met id&t.

Ik had een mail gestuurd waarin ik mij dingen afvroeg en als reactie kreeg ik o.a. dat id&t deep dish wilde boeken voor innericity maar dat deep dish voor een club in japan koos (ze kozen voor het grote geld volgens grote vriend irfan) dikke bull natuurlijk want id&t dacht lekker ver onder de vraagprijs te zitten en dan kiest deep dish zelfs voor minder geld (kleinere locatie, minder geld) helaas nooit meer een reactie daarop gekregen

Maar ja ze doen het blijkbaar wel goed bij de mensen, de muziek is minder belangrijk geworden en het gevoel is belangrijker geworden.

Als id&t weer iets leuks doet met leuke dj's ben ik vast wel weer van de partij zo niet dan kom ik ook niet simpel toch.

Old Post Feb-08-2004 19:46  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
Re: Re: Re: Re: De ideale party-organisator

quote:
Plus het was MOEILIJK om al die lui aan 1 tafel te krijgen. UDC en ID&T wilden niet eens met elkaar om de tafel :S

jah ze hebben nogal een onstuimig verleden. Heeft alles te maken met ID-T<->TNT<->DANCEVALLEY en D Stutterheim<->B Bout. Ze schijnen het elkaar nogal moeilijk te maken qua blokken van boekingen en dat soort geintjes. Maar goed dat ze toch inzien dat BVD alleen maar in hun voordeel kan werken.

Old Post Feb-08-2004 21:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

tja, en om nou te laten zien dat het anders kan zijn er de kleintjes....

Old Post Feb-09-2004 21:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fred kruger
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by basvh

kijk dat vind ik nou het mooie van UDC meer een no nonsense organisator. Je mag je cameratje gewoon lekker meenaar binnen nemen. Geen bla bla, en ok soms moet je wat langer wachten. De feestjes zijn uiterst relaxt!!!

De ultieme organisatie is natuurlijk de no nonsense van udc en het organisatie talent van id-t

en oh jah eigenlijk zijn wij gewoon veels te veel verwend en moeten we neit zeiken!!

de mensen achter udc zijn zijn er ook verantwoordelijk voor geweest dat id&t zo groot geworden is, eigenlijk is de udc wat id&t vroeger was. totdat arcade zich inkocht in id&t. het beleid binnen id&t ging om en werd zakkelijker, hierin konden bepaalde mensen zich niet vinden en hebben zich toen afgesplitst en de udc gevormd. zakkelijk gezien heeft id&T het natuurlijk super voor elkaar maar de betrokkenheid en dat close gevoel met de bezoekers zijn ze helemaal kwijt geraakt. das erg jammer want dat was vroeger juist het sterke punt van hun. maar dat is ook een trend die je tegenwoordig overal terug ziet. waar house is is geld..
wat betreft deep dish die koos voor een optreden in japan, kan ik zelf alleen maar zeggen dat ze de juiste keuze hebben gemaakt, nederland mag dan wel een super reputatie hebben maar de feesten en de sfeer in het oosten zijn zwaar beter dan hier. zeker voor acts als deep dish is daar zoveel respect en gaan de mensen compleet los.
ik heb zelf pas in de grootste club van jakarta gedraaid en ook op bali wat sets gedaan, ik kreeg gewoon kippevel van het publiek.
in april ga ik voor het eerst draaien in mexico en naar wat ik van horen zeggen heb is de sfeer daar ook super net zoals het hier vroeger was, kan me nog wel avonden herinneren is de gashouder....

Old Post Feb-10-2004 21:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for fred kruger Click here to Send fred kruger a Private Message Visit fred kruger's homepage! Add fred kruger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De ideale party-organisator
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWell known, should be easy [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlexander Kowalski feat. Raz Ohara - "Hot Spot" (The Advents Bitch For The Night Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:53.

Forum Rules: