Op TMF was meestal maar een paar minuten per dj te zien.... Ik weet alleen dat Tiesto & De Hey ook op 538 zijn geweest.
Aug-05-2001 21:58
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
ja, klopt, die sets zijn van 538.. tiesto is 55 min, alleen vreemd dat michel de hey maar 15 min is...
Aug-05-2001 22:04
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Boss waar komen die sets van jou dan vandaan snuggle? 538?
Geen enkel idee, die releasegroups hebben ze gewoon gereleased, dus neem aan van de radio.
Op RMF is wel wat te downen, maar dat is ook allemaal baggerzooi, 3 users per keer enzo, blablabal. Als je iets shared moet je het voor iedereen doen en dus zonder zo'n limiet (vind ik).
Greetz,
SnuggLe
Aug-05-2001 23:25
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jah is goed, maar dan moet ik ff iets van een pub ofzo hebben.
Sets zijn 300 mb samen & er zijn nog video's die zo'n 800 mb samen zijn. Teveel om allemaal op mijn eigen ftp te zetten...
Greetz,
SnuggLe
Je hoeft ze ook niet allemaal in één keer te posten. We doen hier niet zo moeilijk.
Die liveset komt op CD, dus zou ook beetje nutteloos zijn om die uit te zenden. En die sets van Johan Gielen enzo die op RMF staan zou ik niet downen. Kost veel te veel moeite, door die 3-user limit en het is geript van de realplayer stream 's middags op dancevalley.nl, ongelooflijke kutkwaliteit dus... Mar als je hem graag wilt hebben is ie daar dus te vinden.
GreetZ, DC
Aug-07-2001 18:43
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by TranceFool
Zou heel goed kunnen ja, slimme jongen