Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Trance Addict T-shirts voor nederlandse TA's
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Registered: Jan 2001

In Rotterdam heb ik een twee vrienden van mij onze shirts laten drukken. Dus daar kun je dat doen, ook de kwaliteit van de shirts is goed. En ook nog andere kleuren. We waren voor 4 shirts ongeveer 45 piek per shirt kwijt. Maar als je ze in grotere aantallen laat drukken, dan zal het vast wel goedkoper zijn.

ff kijken en dan zien we wel.

Morgen weer naar huis toe (vakantie afgelopen, boehoe)

Old Post Aug-07-2001 14:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
Smile Copyright geen probleem

Nou ik heb bericht terug van Swampa, hij vond het een goed idee, dit is wat ik verder kreeg:

"I don't mind if you make a few shirts over there that's fine, I know the shipping is expensive... if you need images let me know what you guys come up with"

Dus: Die Swamper heeft grote pics voor ons van welk logo dan ook van tranceaddict, als we nu even beslissen welke we doen, dan kan ik hem vragen de juiste pics naar me toe te sturen zodat iemand van ons dat in een shirt-ontwerp kan pasten.
Ik denk dat als tekst op de voorkant
"Dutch Tranceaddict Forum, Addicted yet?"
Wel ok is, met daaronder de kikker, en op de rug dan die kale kruiskop (of hoe je hem ook wil noemen). Dan zijn we meteen af van die discussie over de kikker of de kruiskop.
Zeg ff wat je er van vind, of dat het misschien anders/beter kan.
Laat ik meteen een sluitingsdatum afspreken voor mensen die zich willen aanmelden voor de shirts, uhmm.. iedereen die zich in DIT forum niet voor eind augustus heeft aangemeld voor een T-Shirt heeft PECH! De ontwerpen blijven, die kunnen altijd eerst met toestemming van Swamper worden vrijgegeven, en dan ga je zelf maar fijn naar de textieldrukker. Iedereen die op tijd is heeft een goedkoop en mooi shirt.

www.balticbastian.com/

Old Post Aug-07-2001 15:31  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

waarom niet gewoon zoals de originele shirts "TrancEaddict.com" in plaats van "Dutch TrancEaddict Forum"

ik vind dat forum namelijk niet echt cool, om eerlijk te zijn. het "addicted yet" hoort er 100% zeker op samen met de kikker, maar wat jij zei vind ik ook wel goed, om dan achterop de gast met de "X" te doen

Old Post Aug-07-2001 15:43 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
Jester

voorop:
Addicted yet?
met daaronder de kikker

achterop:
Dutch TrancEaddict
evt. 't X-ventje, maar daar ben'k niezo'n voorstander van

of andersom..... (?)

Old Post Aug-07-2001 16:16  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Ik ga liever niet met Addicted yet op m'n tieten lopen dat snappen jullie toch wel? hahaha

ennu....wordt t niet een beetje druk met én kikker én kale man? misschien kun je 1 met kikker en 1 met man doen ofzo

ik stel voor: TrancEaddict.com op de voorkant en ...addicted yet? op de achterkant

p.s. voor blik: mijn b/f was wel blij dat jij het geworden bent, anders kwam ik helemaal noooooit meer achter de pc vandaan LOL

Old Post Aug-07-2001 19:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Miss Proximus

p.s. voor blik: mijn b/f was wel blij dat jij het geworden bent, anders kwam ik helemaal noooooit meer achter de pc vandaan LOL

haha, net of dat moderaten zoveel tijd kost, ik heb nog niks hoeven te doen in de chill-out room (ben nu ook mod van alle andere forums zoals music, sport (zal WVG leuk vinden) funny stuff en die andere 2)

Back to subject

Old Post Aug-07-2001 19:56 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Invisible Grin

quote:
Originally posted by Robvef
In Rotterdam heb ik een twee vrienden van mij onze shirts laten drukken. Dus daar kun je dat doen, ook de kwaliteit van de shirts is goed. En ook nog andere kleuren. We waren voor 4 shirts ongeveer 45 piek per shirt kwijt. Maar als je ze in grotere aantallen laat drukken, dan zal het vast wel goedkoper zijn.

Als je weer in Nederland bent, zou jij dat dan willen uitzoeken (kosten per aantal e.d.)
En wie gaat er dan met het ontwerpke daarheen?
En nog een probleempje: hoe gaan we dat met tha money doen?
heeft iemand een leuke suggestie?

www.balticbastian.com/

Old Post Aug-08-2001 18:44  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Little Theseus

Als je weer in Nederland bent, zou jij dat dan willen uitzoeken (kosten per aantal e.d.)
En wie gaat er dan met het ontwerpke daarheen?
En nog een probleempje: hoe gaan we dat met tha money doen?
heeft iemand een leuke suggestie?

Stort allemaal maar op mijn rekening

Old Post Aug-09-2001 09:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

hehehe... benieuwd wat ik er DAN van terugzie! ...
Maar we zullen het toch op iemands rekening moeten storten ... misschien ff wachten dus tot Robvef langs de douane is met al zijn spullen... Volgens mij kunnen we nog lang wachten dan!

www.balticbastian.com/

Old Post Aug-09-2001 14:29  Tokelau
Ding Chavez
drs. progger

Je kan toch ook ff een aparte rekening openen, iedereen stort ze geld erop, iedereen krijgt ze t-shirt en als het goed is is de rekening dan leeg

GreetZ, DC

Old Post Aug-09-2001 14:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Trance Addict T-shirts voor nederlandse TA's
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackbanging track from the late 90's. [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown From Markus Schulz - Global DJ Broadcast 01-12-05 [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:59.

Forum Rules: