|
|
|
|
 |
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
|
|
Copyright geen probleem
Nou ik heb bericht terug van Swampa, hij vond het een goed idee, dit is wat ik verder kreeg:
"I don't mind if you make a few shirts over there that's fine, I know the shipping is expensive... if you need images let me know what you guys come up with"
Dus: Die Swamper heeft grote pics voor ons van welk logo dan ook van tranceaddict, als we nu even beslissen welke we doen, dan kan ik hem vragen de juiste pics naar me toe te sturen zodat iemand van ons dat in een shirt-ontwerp kan pasten.
Ik denk dat als tekst op de voorkant
"Dutch Tranceaddict Forum, Addicted yet?"
Wel ok is, met daaronder de kikker, en op de rug dan die kale kruiskop (of hoe je hem ook wil noemen). Dan zijn we meteen af van die discussie over de kikker of de kruiskop.
Zeg ff wat je er van vind, of dat het misschien anders/beter kan.
Laat ik meteen een sluitingsdatum afspreken voor mensen die zich willen aanmelden voor de shirts, uhmm.. iedereen die zich in DIT forum niet voor eind augustus heeft aangemeld voor een T-Shirt heeft PECH! De ontwerpen blijven, die kunnen altijd eerst met toestemming van Swamper worden vrijgegeven, en dan ga je zelf maar fijn naar de textieldrukker. Iedereen die op tijd is heeft een goedkoop en mooi shirt.

Aug-07-2001 15:31
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Aug-07-2001 19:48
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:59.
Forum Rules: