|
| quote: | Originally posted by eXeTik
מזכיר לי את ההוא שתפסו לפני כמה זמן
נסע 222 עם ה
Audi TT
שלו... כשתפסו אותו- הוא התחיל לבכות לשוטר שיוותר לו למה אין לו כסף
:
|
חחחחחחחחחח
איזה הפללה...
איזה חזק זה להגיד לשוטר..
לא שמתי לב כי המד מהירות שלי קצת מזייף
או
אבל השוטר נסעתי כולה 60
מאיפה אני צריך לדעת שהמד מהירות עשה כבר סיבוב של 360 מעלות..???
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|