|
| quote: | בכל מקרה- יש לי אוסף של איזה 300 ג'יגה... אשכרה קייסים שלמים מפוצצים בטראקים, אלבומים, סטים, ווידאו קלךיפים... וכן, אני אשכרה מוריד את כל ההמלצות
למרות שיש כמה אנשים שאני יודע מראש שממליצים על דברים שאני לא אוהב, אז אני לא טורח...
בדוגרי הייתי בטוח אני היחיד פה שעושה את זה- איזה מצחיק |
אחי אתה מטורף
במובן הטוב של המילה.
השיטה שלי די דומה לשיטה כבר נזכיר אותה משהו שהיא בעצם לגלוש באתרי הדי ג'יים האהובים עליי בסגנון שלהמוזיקה שהם מנגנים בעיקר זה אפליפטינג טראנס פרוגרסיב טראנס פרוגרסיב האוס לפעמים קצת דיפ ופאנק
(העדפה ראשונית היא כמובן לסטים של המלאך שלי ארמין ואן בורן)
שיטה אחרת הדומה לכך היא אתרי הקהילות הטראנס כמו טראנס אדיקט לדוגמא או אתרים רשמיים כמו
VIBES.NU או TRANCE.NU לדוגמא...
שבהם ניתן למצוא מידע רב על השחרורים החדשים העומדים להשתחרר...
___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
|