Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Heineken Thirst - Rio de Janeiro - 13/02
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ_SERGIO
tranceaddict



Registered: Sep 2003
Location: Rio de Janeiro
Monkey Dancer 2

Belezaaaaa

Geral do TA no Heineken RJ.

Seria uma boa se tivessemos camisas do TA né? podemos pensar nisso.

Para o pessoal do RJ que vai, entrem no meu icq que combinaremos algo, valew galeraaa !!!


Aeee...

põe o link do line up aí pra galera conferir.


Abraços.

Valew


___________________
in trance we trust

Last edited by DJ_SERGIO on Feb-12-2004 at 18:29

Old Post Feb-12-2004 18:20  Brazil
Click Here to See the Profile for DJ_SERGIO Click here to Send DJ_SERGIO a Private Message Add DJ_SERGIO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Space Cadet
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: Miami, Rio de Janeiro

Ai pessoal do Rio, to com um presentimento que o Tiesto vai estar na final da heineken hoje la na boate the cube...Ouvir falar de certas pessoas e claro que nada confirmado..Mas olhando no site dele ele esta marcado p/se apresentar no Rio hoje Tambem!!! Eu filmei o evento ano passado e rolou a mesma coisa com o Oakenfold..No dia anterior do evento ele tocou numa festa privada la no 00 que alias foi muitooo melhor do que o evento da Heineken, era somente convite, entao por isso que nao tenho certeza aonde o Tiesto vai estar, mas que ele vai estar em alguma boate do rio hoje ele vai!! E como ja disse acho que vai ser na final pq no site dele diz que e um evento da Heineken..E ai quem ta afim de ir..Todos meus amigos e namorada tb tem aula e ninguem quer ir..Alguem aqui ta afim de ir comigo?
Qualquer coisa me mandem um e mail [email protected]

Old Post Feb-12-2004 19:21  Brazil
Click Here to See the Profile for Space Cadet Click here to Send Space Cadet a Private Message Add Space Cadet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NicklessGuy
Coisinha Tosca da Mamãe



Registered: Dec 2002
Location:

mandei

Old Post Feb-13-2004 12:23  Brazil
Click Here to See the Profile for NicklessGuy Click here to Send NicklessGuy a Private Message Add NicklessGuy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sky6-BR
tranceaddict



Registered: Jul 2003
Location: Nikity, Rio de Janeiro

Alguem poderia me passar aonde consigo ainda comprar o ingresso pq sou de Niterói e ainda não tive tempo de comprar o ingreso pode responder aki ou no meu email [email protected] ou se puder me ligar agradeço (21) 96498928.


___________________
Muita paz, saúde, proteção & luz a todos os irmãos.

Old Post Feb-13-2004 23:00  Brazil
Click Here to See the Profile for Sky6-BR Click here to Send Sky6-BR a Private Message Add Sky6-BR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lambaerob1ca
Junior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Rio de Janeiro, Brazil

ta 30 reais antecipado, na hora 40..foi o que me falaram...
infelismente n sei se vai dar pra mim ir =(


___________________
Trance and DB!!!

Old Post Feb-13-2004 23:37  Brazil
Click Here to See the Profile for Lambaerob1ca Click here to Send Lambaerob1ca a Private Message Add Lambaerob1ca to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NicklessGuy
Coisinha Tosca da Mamãe



Registered: Dec 2002
Location:

To chegando d lá hehe.
O Tiesto arrasou!! Os outros Djs tb deram um show, principalmente o Leozinho q tocou um progressive excelente e ainda apimentou com percussao ao vivo. Tudo d bom!
Eu tava morto qd o Tiesto terminou d tocar e ia embora, mas qd o Leozinho começou a tocar eu n consegui mais ir embora e fiquei preso na pista até o final hehe.

O clima estava alto-astral, as pessoas animadas, nao estava quente nem apertado, o local e d facil acesso para qq um do rio, o unico defeito foi ter acabado

Q venha o Fat Boy Slim hehe

Old Post Feb-14-2004 12:40  Brazil
Click Here to See the Profile for NicklessGuy Click here to Send NicklessGuy a Private Message Add NicklessGuy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > Heineken Thirst - Rio de Janeiro - 13/02
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID - I think it's pretty popular club song... [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAsu - 20 Years Of Living [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:58.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!