|
|
|
|
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Niet zo gierig, twee Big Mac menu's zijn duurder.
|
|
Feb-11-2004 11:33
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

|
|
|
Was wel leuk gisteren 
Theesaus en Optimus waren rond 21:00 bij mij, toen rond 22:00 uur richting het Paard (achterop de fiets) omdat Bastiaan dacht dat hij om 22:30 moest draaien. Kwamen we daar aan, bijna lege zaal, moestie pas om 23:30 draaien. Oke, mooi dus 
Dus maar even wat bier drinken en op Bastiaans zenuwen inpraten! Boven bleek het bier gratis te zijn, dus daar maar wat gedronken. Bleek alleen gratis te zijn voor 'leden' van de studentenvereniging maar omdat ik er zo studentikoos uitzag blijkbaar zagen ze mij ook als lid aan Klasgenoten van Bastiaan kregen nl niet 
Toen ff geprobeerd wat woorden te wisselen met chinees, maar die Bamibal is echt ontzettend doof, niet leuk Koop een keer oordoppen man! Rond 22:50 begon het wat voller te worden in de zaal, veel vrouwelijk schoon aanwezig (HBO-ers allemaal dus, scholieren )!!
De band liep wat uit, dus uiteindelijkom 23:45 begon Bastiaan met draaien. DJ Booth stond een beetje rechts op het podium, heel vaag...niet in het midden.
Hij begon met Soulvation, Reset you Brain. Omdat de monitoren kut waren ging de eerste overgang wat minder, verder alles perfect! Hij moest opwarmen voor Jurgen. Draaide wat lekkere plaatjes, oa Benny Benassi, maar verdere titels moet Bastiaan zelf maar even mee helpen 
Met chinees stond ik in het publiek, komt er een chinees vrouwtje op ons af huppelen, blijkt chinees te kennen. Dacht eerst dat het de zus van Tin was, bleek neit zo te zijn Leuke meid, maar ik mocht ze niet samen op de foto zetten van Tin Beetje jammer.
Nog even het podium opgeklommen, wat foto's gemaakt van Bastiaan met de zaal op de achtergrond. Ook ff met DJ Jurgen gepraat 
Mooiste van de avond was op het eind, toen 2 mensen weer naar Supersjinees kwamen op DRUGS te kopen
LoL! 
Feb-12-2004 08:42
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

|
|
|
Feb-12-2004 18:03
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
Feb-12-2004 18:06
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:46.
Forum Rules: