Ik heb er ook nog geen 1 orgineel, heb er nu 4 besteld, op de site krijg je per 2 cds ook nog 2,50 korting
Dus 4 cds voor €35,- + verzendkosten = €38,75
Ben ik nog goedkoper uit dan in de winkel
___________________
Feb-12-2004 13:21
Robert
Nick Robertson
Registered: Jan 2001
Location:
heb magik 6 vandaag gekocht, imho zijn beste compilatie cd
Feb-12-2004 13:24
djdavid
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: Wijchen/Tilburg, Netherlands
quote:
Originally posted by Fkwebeman
gelukkig heb ik ze allemaal al..
(en gelukkig ook de series waar de 'illegale' artwork op de hoes staat)
hehe die artwork cd's (magik 1-4) zijn wel de mooiste!!! ben ook een van de gelukkige eigenaren van dat rijtje
Feb-12-2004 13:24
Dazzle
In Charge!
Registered: Aug 2003
Location: Arnhem
Ik heb magik 1 t/m 3 in oude staat. Vier heb ik nog niet omdat ik die in een andere hoes zoek: de artist profile series hoes.
Feb-13-2004 08:10
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by Dazzle
Ik heb magik 1 t/m 3 in oude staat. Vier heb ik nog niet omdat ik die in een andere hoes zoek: de artist profile series hoes.
Prettige wedstrijd met zoeken, deze versie heb ik nog nooit in de winkel gezien. Ik heb Magik 4 gelijk gekocht toen hij uitkwam en dat was in de "ilegale" hoes, die nu uit de handel is. De hoes die jij zoekt zal zeer zeker niet meer nieuw te verkrijgen zijn en ik betwijfel zelfs of Magik 4 ooit zo is uitgekomen. Wellicht moet je even contact opnemen met de Magik Store in Breda.
___________________
Down-Under was da bomb
Feb-13-2004 08:57
Dazzle
In Charge!
Registered: Aug 2003
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by MaGiK54
Prettige wedstrijd met zoeken, deze versie heb ik nog nooit in de winkel gezien. Ik heb Magik 4 gelijk gekocht toen hij uitkwam en dat was in de "ilegale" hoes, die nu uit de handel is. De hoes die jij zoekt zal zeer zeker niet meer nieuw te verkrijgen zijn en ik betwijfel zelfs of Magik 4 ooit zo is uitgekomen. Wellicht moet je even contact opnemen met de Magik Store in Breda.
Ik heb er net op geboden op Ebay Germany. Ik heb 'm ook nog nooit in de winkel gezien, maar er zijn nog 4 andere artist profiles en de serie klopt wel met deze van Tiesto erbij...
ARTIST PROFILE SERIES 1 - DJ FERRY CORSTEN - SOLAR SERENADES
ARTIST PROFILE SERIES 2 - DJ TIËSTO - MAGIK A NEW ADVENTURE
ARTIST PROFILE SERIES 3 - DJ RENÉ - ALL OVER THE WORLD
ARTIST PROFILE SERIES 4 - ARMIN VAN BUUREN - BOUNDARIES OF IMAGINATION
ARTIST PROFILE SERIES 5 - DJ HH/HARDY HELLER - MIX IN MOTION
1,3,4,5 heb ik al, nu die van Tiesto nog
Feb-13-2004 09:22
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by Dazzle
Ik heb er net op geboden op Ebay Germany. Ik heb 'm ook nog nooit in de winkel gezien, maar er zijn nog 4 andere artist profiles en de serie klopt wel met deze van Tiesto erbij...
ARTIST PROFILE SERIES 1 - DJ FERRY CORSTEN - SOLAR SERENADES
ARTIST PROFILE SERIES 2 - DJ TIËSTO - MAGIK A NEW ADVENTURE
ARTIST PROFILE SERIES 3 - DJ RENÉ - ALL OVER THE WORLD
ARTIST PROFILE SERIES 4 - ARMIN VAN BUUREN - BOUNDARIES OF IMAGINATION
ARTIST PROFILE SERIES 5 - DJ HH/HARDY HELLER - MIX IN MOTION
1,3,4,5 heb ik al, nu die van Tiesto nog
Wat voor prijs heb je geboden ??
___________________
Down-Under was da bomb
Feb-13-2004 09:52
Dazzle
In Charge!
Registered: Aug 2003
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat voor prijs heb je geboden ??
Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
Ik zag ze ook liggen bij de FRS op het station in Breda
___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...
Feb-14-2004 19:54
Bailey
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2002
Location: Amsterdam
Praat me eens even bij. Wat is er zo 'illegaal' aan die hoesjes?
Feb-15-2004 00:04
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by Bailey
Praat me eens even bij. Wat is er zo 'illegaal' aan die hoesjes?
Magik 1 t/m 4 hadden een hoesje met afbeeldingen van de kunstenaar Patrick Woodroffe:
Magik 1 - Een elf-achtige libelle
Magik 2 - Een olifant-slak
Magik 3 - Een vliegende schildpad
Magik 4 - Een elfje op een schildpad
Toen de Tiesto en daarmee ook de Magik serie populair werd en vooral op het moment toen Tiesto buiten Nederland bekend werd, kwam Patrick er achter dat Tijske zonder toestemming zijn kunst had gebruikt om de Magik serie op te vrolijken. Patrick was niet echt blij met deze actie en eiste dan Tijske zijn kunst niet meer misbruikte om er cdhoesjes van te maken.