|
לא תאמינו מה היה לי אתמול באומן !!!!!!
דבר ראשון תקלט שם DJ TON TB
סבבה...
אז כל המסיבה אני והוא לוחצים ידיים צוחקים מדברים
אפילו הצתלמתי איתו
אחרי זה בסוף אני בא אליו ומבקש ממנו תקליט של ELECTRONIC MALTFUNCTION
אני חשבתי שהוא יגיד לא
אבל ישר "WHY NOT"
מתחיל לחפש
ובסוף יצאתי משם עם תקליט חתום על ידי DJ TON TB
ועוד שהוא תקלט את התקליט את זה באותו ערב !!!!!!!!!!!!!!!!
|