Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De grote carnavals thread + hoe maak ik een carnavalswagen
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

JA, vanaf donderdag begint het weer. Vind het wel jammer dat ik 2 avonden moet werken met carnaval maar het zal weer supervet worden in Oeteldonk (Den Bosch voor de leken)

Donderdag hebben we een bierfeest in The Kings (basvh, je komt toch ook wel hè ). €12.50 entree en dan mag je de hele avond gratis bier, wijn of fris halen.

En ik zal dit jaar als pimp verkleed gaan, moet nog wat accessoires kopen zoals gouden ringen en gouden kettingen, maar dat gaat helemaal goed komen

Old Post Feb-15-2004 17:24 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Blik
En ik zal dit jaar als pimp verkleed gaan, moet nog wat accessoires kopen zoals gouden ringen en gouden kettingen, maar dat gaat helemaal goed komen

dan zal je niet erg opvallen tussen al die bosschenaren!

Old Post Feb-15-2004 18:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Leuke foto's basvh.. ik ken ook een vriendengroep die elk jaar z'n wagen bouwd. Is echt flink wat werk maar oh zo gezellig!

Pff vrijdag begint de carnaval weer ja, wordt weer flink afzien (de muziek dan )
5 dagen flink feesten, net als vorige jaren hebben we wat ouders weggejaagd naar het buitenland en dan hebben we 2 huizen helemaal ter beschikking waar we dan met de hele vriendengroep verblijven... net vakantie dus

Old Post Feb-16-2004 19:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

carnaval... niks voor mij. laat dat maar lekker daar beneden blijven

Old Post Feb-16-2004 21:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by raoel
Ik ga skiën en vier dus geen carnaval, al zal ik dat daar ook wel een beetje doen.

Als ik niet zou skiën was ik ook 5 dagen aan het zuipen en feesten. Lijkt me harstikke leuk, maar skiën is het ultieme!

Juist helemaal mee eens. Ik ga donderdag uit dit kleine kikkerlandje vertrekken

quote:

dan zal je niet erg opvallen tussen al die bosschenaren!

WAT BEDOEL JE DAARMEE LANGE?!?

Old Post Feb-17-2004 09:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by snitz
WAT BEDOEL JE DAARMEE LANGE?!?

nou het is je misschien ontgaan (misschien omdat je zelf ook een goudwinkel hebt) maar de meeste bosschnaren zijn niet vies van een goud kettingkje/oorbelletje/ringetje/horlogetje. Dus je zal toch met flink wat goud moeten komen aanzetten wil je opvallen met carnaval.

Old Post Feb-17-2004 21:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by basvh
nou het is je misschien ontgaan (misschien omdat je zelf ook een goudwinkel hebt) maar de meeste bosschnaren zijn niet vies van een goud kettingkje/oorbelletje/ringetje/horlogetje. Dus je zal toch met flink wat goud moeten komen aanzetten wil je opvallen met carnaval.

gege altijd mooi he jou beetje opnaaie

Old Post Feb-17-2004 21:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by basvh

de bedoeling is om elke vinger een ring (of meer) en een stuk of 5 gouden kettingen

Old Post Feb-18-2004 10:49 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

jezus wat was carnaval toch vet!!!!! heb 5 dagen continu lol gehad. 5 dagen lachen gieren brullen! 5 dagen lang helemaal los, alles mag niks hoeft.

Tijdens de optocht trouwens op een verdienstelijk 3e plaats geeindigd. 3e plek was ook wat we verwacht hadden.

hier een foto collage

trouwens hier nog wat feitjes:

WIST JE DAT:

* Er zijn +- 600 fotos van opbouw wagen, optocht en aantal carnavals avonden gemaakt
* er anderhalf uur film waar we een dvd van gaan maken
* er heel veel bier genuttigd is
* een kruising tussen een konijn en een hert een knert heet
* bij cv de schuimtrekkers een aantal erg leuke vrouwkes rondlopen
* carnaval gewoon relekst feest is met leuke sfeer en iedereen gek!

Old Post Feb-25-2004 01:52  Netherlands
moogwai
In TrancEaddict We Trust

hehe ja.. Carnaval was echt weer onvergetelijk vet!!!
Zaterdagavond begonnen tot en met dinsdagavond! Daartussen in veel te veel bier en veel te weinig nachtrust... jammer dat het weer zo snel voorbij ging... maar nog ff wat quotejes...

quote:

WIST JE DAT:

* Er zijn +- 400 fotos van de verschillende dagen gemaakt...
* er alleen maar bier genuttigd is
* als je bij dronken ouders langsgaat je dan alles voor mekaar krijgt.
* dat het erg fijn is als de eerste de beste feesttent maar op 25 meter kruipafstand ligt.
* een arabier met een unox muts een geintegreerde arabier is
* er bij de kuukse kroegetocht een aantal erg leuke vrouwkes rondlopen
* carnaval gewoon relekst feest is met leuke sfeer en iedereen gek! (niks aan toe te voegen )

Old Post Feb-26-2004 10:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

totaal waren het bij ons 731 fotos geworden, hier een selectie:

onze wagen 3e plaats dus

2e plaats

de wagen die de 1e prijs had

nogmaals wagen die 1e was geworden

foto van de zeikant zonder kop

dat zijn wij dus

onze act op straat

nu wat stap fotos

deze 2 zijn gebeten door een knert, voor de mensen die niet weten wat een knert is --> www.cvkko.nl/knerten

zoals je ziet staan er hier en daar een paar leuke kippen tussen. Als jullie randstadters dachten dat de vrouwen hier met carnaval alleen maar in hobbezakken en klompen rondlopen dan hebben deze fotos toch wel anders bewezen d8 ik zo

Old Post Feb-26-2004 11:14  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De grote carnavals thread + hoe maak ik een carnavalswagen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPiano Tune Id(from Frankfurt Beat - Germany) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBurufunk - "Freakaboom" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:51.

Forum Rules: