Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Samedi investigation... Tiësto aurait été joué sur Radio FG !!!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by benjamin
il trouve toujours à redire ce maxx

Bah ué...
Toujours le dernier mot

Old Post Feb-17-2004 13:38  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by maxxyme
Bah ué...
Toujours le dernier mot

Tu t es bien troué n empeche en parlant du set "100% TECHNO" alors que c'etait un set electro

Old Post Feb-17-2004 14:40  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

quote:
Originally posted by maxxyme
Nan en fait je pense pas... je me suis laissé aller (enfin bon y'avait Backfire dans le coin alors bon...)

Sinon je suis en possession du rip, pour l'instant bon, c'est assez progressive je dirais...
y'a un espèce de remix de Björk... (enfin je pense que c'est bien cette voix-là)
Donc ça devrait donner la puce à l'idée pour certains parce que je pense pas que Tiësto en joue bcp du Björk

Connaissant Bruce sur d'autres forums, il a toujours etait comme ca concernant la Trance, je cherche meme plus a essayer de lui faire comprendre

Old Post Feb-17-2004 18:55  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by plouf02
Connaissant Bruce sur d'autres forums, il a toujours etait comme ca concernant la Trance, je cherche meme plus a essayer de lui faire comprendre

je mettais promis la même chose mais j'ai pas pu m'empêcher de rebalancer une salve

Sony MDR-V700

Old Post Feb-17-2004 21:06  France
Click Here to See the Profile for BaCkFiRe Click here to Send BaCkFiRe a Private Message Add BaCkFiRe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by PEZ68
Tu t es bien troué n empeche en parlant du set "100% TECHNO" alors que c'etait un set electro

Ouais bah comme toujours j'ai parlé trop vite avant de tester

Old Post Feb-17-2004 22:39  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
je viens de lire ce thread et là je dois dire que je n'avais pas ri comme ca en lisant des posts depuis bien longtemps.
en tout cas maxxyme tu t'es bien déchainé sur le forum de fg, et ils le méritaient ces fripons..
et les tracklists de tuning chose là... merveilleux

quote:
nb: john baez , sander kleinenberg etait un dj proghouse de 97 à 2002
maintenant il est tres house et il me decoit de + en +

il me décoit de + en + ..... mdr celui là je m'en souviendrai

Old Post Feb-26-2004 10:45  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Samedi investigation... Tiësto aurait été joué sur Radio FG !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk Tune ,please id!!! [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFB Feat Edun - "Who's Knockin" (Ferry Corsten Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:51.

Forum Rules: