|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003
|
|
|
Wat ik eigenlijk niet snap is dat nog niemand heeft gezegd dat het ook elke keer weer hetzelfde is... ok het zijn grote namen, maar telkens ik naar AIB ga zie ik diezelfde dj's aan het werk: mike, armin, marco bailey, noem maar op.
Ik vind dat het echt wel eens tijd wordt voor iets nieuws. Het mag dan wel van een fan komen, maar wie wilter nu eens niet PvD zien of Nu NRG, en ferry mag er idd ook eens bij zijn. Ergens snap ik wel dat ze bij die paar dj's blijven vasthangen maar on the other hand, het begint allemaal wel een beetje saai te worden imo. Het kan misschien aan mij liggen ofzo.
Doe mij gerust maar een ferry, pvd, nu nrg, gielen ofzo... wordt ook alweer een top trance avondje. Gaan zal ik sowieso, maar verschiet er niet van als ik na een kwartiertje Armin of Mike (en dan heb ik het niet over push live) afbol om eens de techno te gaan verkennen ofzo.
Nuja, ik zal wel de enige zijn die dat denkt, misschien ook maar logisch op een board vol mike en armin addicts 
Feb-15-2004 17:42
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
DJ Cossh
tranceaddict
Registered: May 2003
|
|
|
eerste naam in main hall word zéker trance aangezien er enkel techno & trance gespeeld worden.
Trance zal tot 3u15 ong zijn, techno komt de rest van de avond aan bod.
|
|
Feb-15-2004 19:42
|
|
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
| quote: | Originally posted by Joker666
Line up is niet slecht, maar wel weinig vernieuwend. Armin & M.I.K.E., Marco Bailey,... als vaste waarden op AiB. Op trance gebied zou dit minstens aangevuld moeten worden met PVD of Ferry als grote naam.
Persoonlijk vind ik de line up van MayDay Belgium beter, met Johan Gielen, Marco V, Tomcraft, Michel De Hey, Chris Liebing,Yves Deruyter, Marco Bailey,... |
Armin & MIKE > Johan & Yves
Iedere willekeurige plaatjesdraaier > Tomcraft
Maar dit wordt dus Armin & MIKE stalken hehe... Als het geen Ferry is die als eerste draait kom ik dus lekker pas om een uur of 12 aankakken 
|
|
Feb-17-2004 22:09
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 00:07.
Forum Rules: