Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Jappio
En over die echte nichten. Ik heb een hekel aan iedereen die zich uitslooft omdat die geilt op aandacht, niet homo's specifiek.
helemaal mee eens, in mijn opzicht komen homos vaak (wil hier niet zeggen altijd maar gewoon degene die ik tegen kom) zo overdreven doen, ik denk dat iedereen wel weet waarover ik het heb.
daar en tegen was me exhuisgenoot een homo en daarmee kon je gewoon hardzuipen en harde opmerkingen maken, helemaal gezellig werd het als hij helemaal lazerus was en 45 min met strak gezicht een college gaat geven over hoe je bij vrouwen in het "3de gat" kon komen.. fantastische tijden..
echter de vrienden die hij meenam waren wel weer erg overdreven en dat was dan weer behoorlijk storend..
Originally posted by Optimus
Ik benhet ook eens met Haagse Harry
En ik maak ook wel eens (denigrerende) opmerkingen over homo's. Maar dat doe ik ook over buitenlanders, Nederlanders, kakkers, etc etc. Moet kunnen
Denigrerende opmerkingingen over bamiballen maken, moet ook kunnen
Feb-15-2004 03:34
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Statistisch gezien is 8% van de NLTA's 'van de verkeerde kant'
Last edited by jp on Feb-15-2004 at 18:03
Feb-15-2004 14:50
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Jappio
En over die echte nichten. Ik heb een hekel aan iedereen die zich uitslooft omdat die geilt op aandacht, niet homo's specifiek.
1000 mee eens!
Feb-15-2004 14:56
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
al weer een anti optimus draad, pest die jongen toch niet zo!
nee, ik heb niets tegen homo's, 1 van mijn beste maten is homo en hij blijft voor mij gewoon het zelfde, doordat ik veel met hem om ga ken ik veel meer homo's.
ze zijn een stuk vrijer met feesten, schamen zich een stuk minder dan het gemiddelde volk op een feest wanneer ze echt helemaal uit hun dak staan te gaan!
Feb-15-2004 15:25
TimeportE
... Addicted Yet ?
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by jp
Statistisch gezien is 8% van de NLTA's 'van de verkeerder kant'
was het niet 1 op 11, dat kregen wij tenminste mee met me intro vorig jaar.. (kan best dat dit zelfde getallen zijn maar ben niet wakker genoeg om dit te onderscheiden..)
Nu heb ik anderhalf jaar een bisexuele vriendin gehad, en eerlijk gezegd vond ik het maar wat geil als ze met een vriendin stond te zoenen. Hoef je je als man ook niet druk over te maken, want ik heb iets wat zij niet hebben
Het voordeel van homovriendin is dat ze perfecte mode-adviezen
kunnen geven en tevens vaak erg leuke hetero vriendinnen hebben
Feb-15-2004 18:07
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by jp
quote:
Originally posted by jp
Nu heb ik anderhalf jaar een bisexuele vriendin gehad, en eerlijk gezegd vond ik het maar wat geil als ze met een vriendin stond te zoenen. Hoef je je als man ook niet druk over te maken, want ik heb iets wat zij niet hebben
Het voordeel van homovriendin is dat ze perfecte mode-adviezen
kunnen geven en tevens vaak erg leuke hetero vriendinnen hebben
Ik heb geen problemen met homo's. Wel met aandachttrekkende nichten. (zo van: zie mij eens een trotse überhomo zijn, type Jack uit Will&Grace)
Een vriend van me is ook homo, die kan geweldig vertellen over 'nichten' (waar hij zelf ook een hekel aan heeft.. )
Wat mij betreft mogen ze alles wat hetero's van de wet ook mogen doen. (kinderen etc)
Het enige dat ik die vriend van me verboden heb, is vertellen over zijn diverse sexuele escapades, ik vind alles best maar hoef niet te weten wat hij allemaal precies doet met die jongens.
Overigens is het wel altijd erg gezellig in een homobar. Ze hebben gelukkig snel door dat je hetero bent, dus lastig heb ik het nooit. en plezier wel, mooie vrouwen schijnen altijd daar rond te hangen..
Amerika.. kutland, wil er zeker eens op vakantie, beetje zien van de wereld, maar wonen? NEVER!
Feb-16-2004 11:27
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by jp
Come out come out whereever you are!
Nee hoor, maar helemaal geen problemen met homo's en die opmerking van Jappio ben ik t ook mee eens. Sukkels zijn t die er alles voor doen om op te vallen of t nou patsers, sletjes, homo's of bi's zijn.