|
| quote: | Originally posted by M_Peror
Misschien wel leuk als ArisE-afterparty
Breda-Nijmegen binnen een uurtje moet lukken toch? Waarschijnlijk nog wel minder zo midden in de nacht. |
Op de snelweg Breda - Den Bosch staan geen flitskasten , jammer genoeg staat het stuk Den Bosch - Oss helemaal vol met flitskasten wat de reis dan weer vertraagd
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|