Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Paul van Dyk op Sensation en Mysteryland
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by basvh
Skis

De ski's op de foto zijn Atomic 11.12 Worldcup Slalom skies model 2003, zeer agressieve racecarvers. Funcarvers bestaan niet meer gelukkig

Je moet idd echt weten wat je doet wil je op 1.60m lange skies 99,6 km/h halen (deze meting geen fototoestel bij me), omdat ze bij de minstens zijwaartste druk ze zich ingraven en je kans heb alle botten te breken. Eigenlijk ben ik een loser, skieen is het enige wat ik echt goed kan (incl tricks/jumps/ballet )

De piste waar dit gemeten is is de Lauberhorn in Wengen. Het finish gedeelte is zo stijl dat je bovenaan binnen 5 seconden van 0-100 accelereert!

Mijn broertje is een echte RS skier, dus af en toe wisselen we van skies. In Davos, waar we eind maart weer heen gaan haalde ik in 2002 net geen 120 km/h op zijn Atomic 11.22 Betarace RS Worldcups van 1.80m.

De snelheid is nooit het probleem, remmen (g-krachten) kost de meeste moeite, vooral als er geen grote uitloopstrook is.

Over skies gesproken: Head en Atomic racecarvers zijn verreweg het beste. Head skies hebben zelfs een chip die de stijfheid van je ski aanpassen aan de sneeuwcondities. De skies worden ook steeds korter:
Vroeger was een slalomski 2.05m, tegenwoordig gaat het al richting 1.40m - 1.50m.

Voor de liefhebbers:

>>>Leuk een homevideo, downloaden maar!<<<

Old Post Feb-20-2004 14:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ambs
Girl Le Disko

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe
Heb je een nieuw slachtoffer gevonden omdat je erachter bent dat Armin homo is?

HAHHAHAA

nee, maar pvd is ook cool maar armin blijft numero unoooooooo

Old Post Feb-20-2004 15:02  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Leuk voor Paul, maar mij maak je nog steeds niet blij met Paul

Ik weet niet precies waar het aan ligt, maar hij is nog nooit een van mijn favoriete dj's geweest...

Old Post Feb-20-2004 17:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

even spammen hoor, aangezien niet iedereen elke thread leest, en daardoor veel oelewappers niet op de hoogte zijn denk ik:
zaterdag 28 feb is er een leuke party in Utrecht, met Verdine Bel, Leander, Eye-Riz, RV & Misja Helsloot. Entree is maar 5 euro, drinken kost geen drol en het duurt tot 7 uur. Dus geen gezeik met vervoer, je pakt gewoon de eerste bus terug Of later, hihihi!
Voor meer info, vraag New Wave om info (ik weet de site niet uit mijn hoofd)

Feestje is speciaal georganiseerd door TA'ers VOOR TA'ers
Neem dus je vrienden mee, en kom naar deze reuze-meeting.

Old Post Feb-20-2004 17:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
Talking OMFG

Ahem,

Vanuit bepaalde ideologieen die ik er op na houd ( ), heb ik ooit gezworen nooit naar Sensation te gaan, maarja!!!!!!!!!

PAUL VAN DIJK!!!!!!!!!! NOg steeds de beste IMO, dus ik ga nog meer sparen!!!!!!!!

PvD draait btw toch altijd nog overwegend meer trance dan hard-trance? (en af en toe een vleugje techno-achtig...) Hij was trouwens een van de eersten in oktober 2003 al, Panama, die Super8 - Alba draaide, een Hooj Choon, dus ik ga even heel goed nadenke...

Mijn lieve Paultje.......

Cheers!

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Feb-20-2004 19:14 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
Re: OMFG

quote:
Originally posted by TranceZoner
Ahem,

Vanuit bepaalde ideologieen die ik er op na houd ( ), heb ik ooit gezworen nooit naar Sensation te gaan, maarja!!!!!!!!!

PAUL VAN DIJK!!!!!!!!!! NOg steeds de beste IMO, dus ik ga nog meer sparen!!!!!!!!

PvD draait btw toch altijd nog overwegend meer trance dan hard-trance? (en af en toe een vleugje techno-achtig...) Hij was trouwens een van de eersten in oktober 2003 al, Panama, die Super8 - Alba draaide, een Hooj Choon, dus ik ga even heel goed nadenke...

Mijn lieve Paultje.......

Cheers!

Nu weet ik zeker dat ik niet naar Sensation ga, TranceZonert gaat ook. Vanuit bepaalde ideologieen die ik er op na houd ( ), heb ik ooit gezworen nooit naar feessies te gaan waar TranceZzzzzonert komt

Later de paterzzzzzzzzz maar weer

(sorry ik kon het gewoon niet laten)

Old Post Feb-20-2004 21:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

ja... leuk

Ja,

Sorry hoor, Magik54 maar hebben we deze tijd niet gehad?? Toen ik hier net was was t leuk.....
Ten tweede: Zeg je dit gewoon, omdat je anders weer eens niks toe te voegen hebt aan de draad, of weet je zelf niks te verzinnen...?
Ik dacht dat we deze fase nu wel ontgroeid waren...

(Sorry hoor, ik kon het weer niet laten)

Er zijn al genoeg mensen die flamen, omdat ze anders niks te melden hebben, en omdat ze dan bij 'de rest' weer 'leuk overkomen'....
Geef gewoon je mening over de thread, Ik weet dat ik hier niet de 'populairste' ben, maar toch is dit een beetje mijn thuisbasis..
Ik d8 dat tranceaddicts onder elkaar normaal tegen elkaar deden, als iemand afgezeken wil worden gaat ie wel ergens anders heen.... We houden allemaal van dezelfde muziek, dus moeten we elkaar dan juist niet steunen, vooral omdat het overgrote deel van de bevolking liever naar bijv. hip-hop luistert, of R&B? Steun mekaar, in plaats van elkaar 'af te maken', omdat hij of zij iets zegt waar jij van denkt dat je er een leuke grap om kan maken,zodat je weer grappig bent.... Ik wil hier verder geen woord meer over vuil maken en ook geen verdere discussies over ontketenen, cheers anyway... Alle begin is moeilijk jongens/meisjes... Cheers
Ik moest gewoon ff reageren...

****** Back To Topic ******

Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Last edited by AirPole on Feb-20-2004 at 23:05

Old Post Feb-20-2004 22:53 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
Re: ja... leuk

quote:
Originally posted by TranceZoner
Ja,

Sorry hoor, Magik54 maar hebben we deze tijd niet gehad?? Toen ik hier net was was t leuk.....
Ten tweede: Zeg je dit gewoon, omdat je anders weer eens niks toe te voegen hebt aan de draad, of weet je zelf niks te verzinnen...?
Ik dacht dat we deze fase nu wel ontgroeid waren...

(Sorry hoor, ik kon het weer niet laten)

Er zijn al genoeg mensen die flamen, omdat ze anders niks te melden hebben, en omdat ze dan bij 'de rest' weer 'leuk overkomen'....
Geef gewoon je mening over de thread, Ik weet dat ik hier niet de 'populairste' ben, maar toch is dit een beetje mijn thuisbasis..
Ik d8 dat tranceaddicts onder elkaar normaal tegen elkaar deden, als iemand afgezeken wil worden gaat ie wel ergens anders heen.... We houden allemaal van dezelfde muziek, dus moeten we elkaar dan juist niet steunen, vooral omdat het overgrote deel van de bevolking liever naar bijv. hip-hop luistert, of R&B? Steun mekaar, in plaats van elkaar 'af te maken', omdat hij of zij iets zegt waar jij van denkt dat je er een leuke grap om kan maken,zodat je weer grappig bent.... Ik wil hier verder geen woord meer over vuil maken en ook geen verdere discussies over ontketenen, cheers anyway... Alle begin is moeilijk jongens/meisjes... Cheers
Ik moest gewoon ff reageren...

****** Back To Topic ******

Ik zal zeker niet ontkennen dat ik je als één van de leukste en fijnste posters beschouw hierop het forum, maar de laatste tijd heb ik weinig reden om aan je post te storen, dus geen onzinnig en lompe posts meer (geef toe die waren er vroeger regelmatig, die niet door iedereen gewaardeerd werden, zoals je toen gemerkt hebt). Maar om elke keer daar terug op te vallen, als je wat post is flauw, dit realiseerde ik me gisteren niet helemaal. Dus je hebt wel een punt, het was allemaal niet zo rot bedoeld, dus mijn excuses als het in het verkeerde keelgat is geschoten

Mocht ik naar Sensation gaan (de line-up moet dan wel heel goed zijn), dan heb je een biertje van me te goed om het goed te maken

Down-Under was da bomb

Old Post Feb-21-2004 13:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Talking Hahah, te gek!

Hey Magik,

Misschien ben ik ff uit me sloffie geschoten, maar je laatste reply, vind ik te gek.. Zo hoort het, ben blij dat het zo opgelost is..

Zijn dit soort dingen nou ook onderdelen van het volwassen worden??
Whahaha

Magik,

Cheers, en fijn weekend!

Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Old Post Feb-21-2004 15:05 
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

En geef elkaar maar een kusje, of buk maar, dan is alles weer goed!

Old Post Feb-21-2004 15:34 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
En geef elkaar maar een kusje, of buk maar, dan is alles weer goed!

Geef ze maar wat van je poppers

Old Post Feb-21-2004 16:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Behold, my arse.

Ik buk wel ff

Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Old Post Feb-21-2004 16:07 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Paul van Dyk op Sensation en Mysteryland
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp to identify acid track from 2005 [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSecond Sun - "Love Stimulator" (Paul van Dyk Rework) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:15.

Forum Rules: