|
| quote: | Originally posted by dbl
mjo, tyvärr e det la så att många som skrivit va dem tycker har blivit kritiserade för det och inte vågar skriva va dem tycker längre.... själv skriver jag va jag tycker och om nån inte tycker om det skiter jag i det eller konfronterar det.. men inte alla som "vågar" det... lite synd faktiskt |
hoppas att du inte syftar på mig här, för då får ja ta upp en diskussion me dig 
| quote: | Originally posted by Connector
Swe-Ta är inte vad det brukade vara. Finns ingen kärlek längre... |
håller me! Black Eyed Peas - Where's the love? 
| quote: | Originally posted by Nyx
En av anledningarna till varför många drar ner på sitt postande kan bero på att de uppnåt sitt mål med att få egen status. |
det där e en lam grej att göra usch!
| quote: | Originally posted by reveal
Ok, bra att ingen verkar hålla med mig |
jag håller me dig.
| quote: |
Aja, ska inte klaga, TA har gett mig rätt mkt under de tre år jag varit här
|
säg inte sådär.. låter som du ska lämna TA du _är_ fortfarande här. den här nedgången är bara tillfällig, det är jag övertygad om.
jag har mina orsaker till varför jag inte är lika aktiv längre... en orsak är utagerad vid det här laget, en sak beror på att ja blir så fördömdad så till din mildaste grad, på vissa troublemakers - vilket jag inte kan råda över. en orsak är det censur på en orsak att hela stället e dött nu, en orsak är personliga anledningar, en orsak är att jag kommit till insikt efter att ha skrivit en liten uppsats om Internetgemenskaper, för- och nackdelar.
men som sagt, jag är övertygad om att det här e tillfälligt...
peace