Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mest eftersökta spelningar för tillfället
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by AC.
Måste bara säga att jag gäspar stort när jag har dessa tre namn nämnas i samma mening.

Varför det? Måste väl bero på om man säger det slentrianmässigt eller om man har någon mening bakom påståendet?

När jag säger de tre namnen så är det för att det är de tre namnen som fått mig att gilla trance. De har varit ledande för hela scenen. Jag har sett Tiesto en gång, det var för snart tre år sedan, jag skulle gärna vilja se honom igen. AvB har jag aldrig sett, som tur är kommer jag få se honom på kryssningen. Ferry har jag sett ett antal gånger, och jag håller med om att han har "tappat" lite under den senaste tiden, men för den sakens skull vill jag inte att han slutar.

Jag bor i Lund, till skillnad från alla er andra som bor i Sthlm. Hit kommer det aldrig några stora namn. Är det då så konstigt att jag gärna hade sett de största i min närhet?

Observera även gärna att jag trots allt helst av alla hade viljat se DJ Astrid

Last edited by reveal on Feb-22-2004 at 23:57

Old Post Feb-22-2004 18:47 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

darren tate
pvd pliiiiz
matt hardwick gärna
scott bond skulle ja inte neka mig hes till
armin såklart.. även om ja sett han tre ggr
hennes & cold!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-23-2004 00:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Glorie
hennes & cold!

Där sa du något Derb's och DJ Scot's Back 2 Back på Dance Valley var fenomenalt. B2B med Tracid och Derb istället lär ju inte direkt gett en eftersmak av urin det heller

www.laszlo.se

Old Post Feb-23-2004 00:23 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

har vant mig vid att åka utomlands för att se feta DJs. så jag har egentligen inga förväntningar/hoppningar för Sverige

Old Post Feb-23-2004 05:59  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

vill att mr Zabiela ska släpa sig tebax till vårt land...
lucien foort vore fint om han kom på besök me...hörde bara liite av hans sett på ML02
andra ja inte sett än e Sis bliss, calle cox pvd mfl..

Old Post Feb-23-2004 13:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
quilly
Sypreme TrancEaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Funfrock
Högst upp på min lista står mannen med energi så det räcker åt alla... Yoji Biomehanika!

JAPP... honom ska vi ha..
Velat se han ett bra tag nu, tänker inte banga om han dyker upp i min närhet

Old Post Feb-23-2004 18:53  Europe
Click Here to See the Profile for quilly Click here to Send quilly a Private Message Add quilly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by reveal
Varför det? Måste väl bero på om man säger det slentrianmässigt eller om man har någon mening bakom påståendet?

Vad jag menar är att det är så oorginelt det kan bli. Ett par riktigt "tråkiga" val. Inte nödvändigtvis dåliga men väl tråkiga. Knappast någon som höjer på ögonbryna eller blir förvånade över att se sådana namn i en lista... Hoppas du förstår vad jag menar.

Old Post Feb-24-2004 01:51  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

skulle inte heller ha ngt emot att se

super8
darren tate
mike koglin
matt darey
grabbarna ur a&B..

hela engelska trancemaffian håller egentligen en jävligt nice klass imo.

Old Post Feb-24-2004 10:15  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

Mauro Picotto
Lars Klein
Santiago Nino

dem vill jag se på nån fest här i lund/malmö trakten

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Feb-24-2004 12:34  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

Bad boy bill
armand van helden
carl cox
james zabiela
J'00'F
Richard "humpty" Vission
erick morillo
Grand master flash
Richie hawtin
Masters at work
dj dan
x-press2
Adam F

QUALITY!!

Old Post Feb-24-2004 13:00  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mest eftersökta spelningar för tillfället
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID @ The Pool - London 2005 [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSurge Meth - The Gift Of Life [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:11.

Forum Rules: